Job i Finansforbundet

Er du på udkig efter nyt job og nye udfordringer? Søg en af vores ledige stillinger.

Vi er lidt over 140 ansatte i Finansforbundets sekretariat. Vi søger jævnligt nye kolleger, der kan hjælpe os med at løfte opgaverne.

Ledige stillinger i Finansforbundet

Administrativ medarbejder til Medlemsservice

Vi søger en søger en administrativ medarbejder til vores Medlemsservice - et lille team på i alt 6 personer, inklusiv dig.

Om jobbet:

I Medlemsservice hjælper vi vores medlemmer, når de har spørgsmål til deres medlemskab. Vi har ansvaret for at vedligeholde en bred vifte af data på vores medlemmer, samt at opkræve og bogføre det månedlige kontingent med afsæt i de oplysninger, som vi løbende modtager fra vores medlemmer om deres jobsituation m.v.

Din profil:

Der kan være flere indgange til jobbet. Måske er du kontoruddannet fra for eksempel stat, kommune eller det finansielle område. Du kan også være nyuddannet kandidat med en samfundsfaglig profil, der har lyst til at arbejde administrativt i en politisk organisation. Eventuelt har du erfaring fra en lignende stilling.

Din hverdag vil indeholde:

For at få succes i stillingen er det afgørende, at du har flair for tal, IT og datasammenhænge i et medlemssystem. Ligeledes er det vigtigt, at du forstår dig på den organisatoriske opbygning af Finansforbundet som fagforening, og de regler og strukturer vi arbejder indenfor.

Du er serviceminded og kan lide at arbejde i en servicefunktion. Du er stærk i skriftlig dansk og gerne engelsk, da vi har en del engelsktalende medlemmer. Du er er detaljeorienteret og arbejder struktureret og effektivt. Du er rutineret bruger af MS Office-pakken. Du trives i en travl hverdag med både en del rutine- og ad hocopgaver. Du har gerne snor i flere opgaver ad gangen.

Vi tilbyder:

En spændende og udviklende stilling med stort ansvar i et stærkt fagligt miljø, hvor du vil få indflydelse på din dagligdag og din faglige udvikling, og i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling

Gode muligheder for videreuddannelse og kompetenceudvikling samt attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst.

Vi holder til i lyse, åbne kontorer med udsigt til Christianshavns Kanal, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur, kunstforening og fredagsbar.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Anja Schmuhl på 3266 1350. Der holdes indledende og uddybende samtaler i uge 6.

Du ansøger senest den 1. februar kl. 12.00. Ansøgning, CV vedhæftes her. Søg online her.

Studerende med interesse for kommunikation og salg

Finansforbundet søger en ny studentermedhjælper i en afgrænset periode, med start februar/marts 2021 til og med februar 2022. Du har en interesse for finans og kommunikation og ønsker at bidrage både administrativt og praktisk som del af et ungt dynamisk team.

Du vil få relevant og taktisk viden om det at drive salg og service i en faglig organisation, med fokus på eksisterende og nye studie-markeder. Dine opgaver vil spænde bredt fra det mere planlæggende til det mere udførende med events, dialoger og indholdsudarbejdelse.

Om jobbet:

Dine opgaver vil bl.a. inkludere:

• Administrativt salgsarbejde ift. varetagelse af lead-import til vores CRM salgssystem
  • Dialoger og planlægning med studiesteder omkring kommende aktiviteter, lokalt og online
  • Hjælp til afdækning af indsigter om vores nuværende og kommende medlemmer
  • Bidrag til online SoMe kampagner, nyhedsbreve, hjemmesider mv.
  • Velkomst-dialoger med nye medlemmer
  • Dialoger med færdiguddannede studerende på vej i job

Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt og planlægges fleksibelt under hensyntagen til dit studie.

Din profil:

Vi forventer, at du er et positivt og udadvendt menneske, der har en åben tilgang til arbejdsopgaverne samt at du har:

• påbegyndt videregående uddannelse (kort, mellem eller lang) og har mindst 1 år tilbage på dit studie
  • har evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner
  • er serviceorienteret og hjælpsom.

Vi tilbyder:

Du ansættes i Finansforbundet på Applebys Plads 5, København K med mulighed for hjemmearbejde. Vi tilbyder et spændende studiejob, hvor der er højt til loftet, og hvor du vil få et stort personligt ansvar og forskelligartede opgaver i et fagligt dynamisk miljø på en fleksibel arbejdsplads med attraktive løn- og arbejdsvilkår efter intern overenskomst.

Kan du se dig selv i rollen, så send din ansøgning hurtigst muligt og senest 31/1-2021. Har du spørgsmål, er du velkommen til at tage fat på Mark V. Kristiansen på 41724335 eller mvk@finansforbundet.dk

Ansøgning samt dokumentation for relevant uddannelse sendes online her.

Kort om os

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.

Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Følg os på Facebook og LinkedIn.

Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til os på post@finansforbundet.dk