Menuluk

Job i Finansforbundet

Er du på udkig efter nyt job og nye udfordringer? Søg en af vores ledige stillinger.

Vi er lidt over 140 ansatte i Finansforbundets sekretariat. Vi søger jævnligt nye kolleger, der kan hjælpe os med at løfte opgaverne.

Ledige stillinger

Ambitiøs og motiverende køkkenchef

…..indtil videre i en stilling for to år

Kan du holde os til ilden fagligt? Og kan du sikre, at grundlaget for vores arbejde er i orden, så vi kan fokusere fuldt ud på den daglige madlavning? Så er du måske vores nye køkkenchef.

Kantinen i Finansforbundet producerer dagligt mad til ca. 220 medarbejdere og gæster, ligesom vi servicerer vores mødecenter ved kurser og lignende. Vores ambitionsniveau er højt – madlavning fra bunden, og vi har meget tilfredse brugere. Vi bruger ”fra næse til hale” og plukker fra hele verdens menukort.

Om jobbet

Vi er et team på fire kokke, to servicemedarbejdere og dig. Vi er kendetegnet ved arbejdsglæde, stolthed over faget og et højt ambitionsniveau. Udover den daglige kantinedrift står vi blandt andet for den årlige nytårskur og indimellem forplejning til aftenarrangementer i form af tapas, tre retters menuer, sandwich og lignende.

Din hverdag kommer blandt andet til at indeholde:

• At deltage i den daglige produktion samt udøve den daglige, faglige ledelse af teamet
  • At sikre, at det daglige frokosttilbud altid fremstår varieret og lever op til vores målsætninger
  • Varebestilling og -modtagelse samt forhandling af priser med leverandører
  • Overblik over kommende selskaber og arrangementer
  • Diverse opgaver, såsom økonomistyring, udarbejdelse af tilbud på særarrangementer med videre

Din profil

Vi forventer, at du har erfaring fra restaurant eller kantine, gerne som køkkenchef eller kantineleder. Din autoritet bygger på faglig kunnen og personlig gennemslagskraft, ligesom du naturligt tager ansvar og repræsenterer kantinen fagligt overfor resten af huset.

Som person er du engageret og har et højt ambitionsniveau. Du kan inspirere og motivere, og er ikke selv færdig med at søge inspiration. Du motiveres af at give kantinens gæster en ny oplevelse hver dag.

Derudover er du:

• en dygtig håndværker med en relevant faglig uddannelse som kok eller lign.
  • vant til at lægge og holde et budget i samarbejde med økonomisektion og områdechef
  • rutineret forhandler af leverandøraftaler
  • disciplineret i forhold til det nødvendige kontorarbejde, herunder økologiregnskab og egenkontrol – du kan forvente en tidsmæssig fordeling mellem køkken og kontor på 70/30.
  • fleksibel, fokuseret og serviceminded
  • udadvendt, opsøgende og kontaktskabende
  • vant til at trives i en travl hverdag med arbejdsglæde og godt humør.

Vi tilbyder:

• Et spændende og selvstændigt job med udviklingsmuligheder i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
  • Gode muligheder for videreuddannelse og kompetenceudvikling
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst.

Vi holder til i lyse, åbne kontorer med udsigt til Christianshavns Kanal, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur, kunstforening og fredagsbar.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte områdechef Anja Schmuhl på 3266 1350. Der holdes indledende og uddybende samtaler i uge 34 og 35.

Du ansøger senest fredag den 14. august. Ansøgning, CV samt eventuelt andet relevant materiale vedlægges. Søg online her.

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.  Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 56.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Studentermedhjælper til Medlemsservice

Interesserer du dig for administration og har du flair for IT? Er du serviceorienteret og kan du arbejde selvstændigt? Er du nysgerrig efter at arbejdet i en politisk organisation?

Skriv til os - måske er du den studentermedhjælper, vi søger i Finansforbundet.

Om jobbet

Vi søger en studentermedhjælper til vores Medlemsservice på 4 personer. Det lille team har ansvar for medlemsregistreringer, kontingentopkrævninger m.m. Vores IT medlemssystem er omdrejningspunktet for vores daglige arbejde.

Som vores studentermedhjælper vil din opgave først og fremmest bestå i at registrere nye medlemmer. Med opgaven følger såvel ansvar som plads til læring og udvikling.

Din Profil

Du er studerende, gerne med en samfundsfaglig profil, enten i gang med et bachelorforløb eller netop begyndt kandidatuddannelse. Arbejdsopgaverne kræver, at du er struktureret og serviceminded i din tilgang. Det er vigtigt for os, at du er nysgerrig, selvstændig og leverer arbejde af høj kvalitet. Driftsopgaver keder dig ikke. Du er fleksibel og udadvendt.

Du vil som studentermedhjælper få:

• Ansvar for registreringer af nye medlemmer – manuelt og elektronisk
  • Mulighed for at deltage i diverse ad hoc-opgaver med afsæt i vores medlemssystem
  • Mulighed for at skærpe din samfundsmæssige viden
  • Indsigt i og erfaring med at arbejde i en politisk organisation
  • Ansættelse 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder.

Vil du vide mere, kan du kontakte områdechef Anja Schmuhl på tlf. 2961 4340 eller mail as@finansforbundet.dk.

Ansøgningsfrist senest onsdag den 19. august. Samtaler i uge 35. Tiltrædelse hurtigst muligt derefter.

Ansøgning mærket ”Studentermedhjælper – Medlemsservice” sendes til HRM@finansforbundet.dk. Vores forbundshus er beliggende Applebys Plads 5, 1411 København K.

Kort om os

Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Følg os på Facebook og LinkedIn.

Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til os på post@finansforbundet.dk