Reportage fra Debat med direktionen

Hvert år sætter vi tillidsrepræsentanterne i Finansforbundet i Danske Bank og den samlede topledelse stævne til en dag med dialog, spørgsmål og debat. Se reportage fra dagen.

25. apr. 2024

Spørgelysten var som sædvanlig stor, Finansforbundet i Danske Bank inviterede vores ca. 170 tillidsrepræsentanter til direkte og ufiltreret dialog med den samlede topledelse (ELT).

Den aktuelle flytning af flere tusinde ansatte til Postbyen fyldte naturligvis en del, mens der også blev spurgt ind til  samarbejdet med Infosys og bonusordninger.

Banken har produceret en længere reportage fra dagen , hvor de blandt andet taler med de tre tillidsrepræsentanter, Mette Spøer, Nicolai Alexander Möller og Maja Malgorzata Demidowicz, om deres forventninger til og oplevelser fra dagen.