Julequiz: Vind præmier hver dag og 10.000 kr. til din afdeling

Vind 10.000 kroner til et socialt eller fagligt arrangement i din afdeling efter eget valg samt individuelle præmier hver dag. Se også, hvordan sidste års vindere brugte præmien på seg way tur i København og rundtur i Holmens Kanals historiske lokaler.

14. nov. 2023

Traditionen tro arrangerer vi igen i år en julequiz i Finansforbundet i Danske Bank.

Årets hovedgevinst er en præmie, I kan være fælles om i din afdeling:

Sidste år vandt Danske Bank Erhverv fra Herning 10.000 kroner. I marts var afdelingen i København og brugte en dag på rundtur i Holmens Kanal, en tur på segway i Københavns gader samt frokost sammen med og oplæg ved næstformand i Finansforbundet, Steen Lund Olsen.

Måske er det din afdeling, der vinder en tur i år?

Se billeder fra deres tur vundet gennem julequizzen i Finansforbundet i Danske Bank.

Udover den kollektive hovedpræmie, trækker vi hver dag en individuel vinder, som modtager et gavekort på 400 kroner.

Sådan foregår julequizzen

Deltager du, modtager du alle hverdage i december frem til og med 19. december et spørgsmål i din indbakke.

Individuel præmie
Hver dag udtrækker vi en vinder, som har svaret rigtigt på gårsdagens spørgsmål.

Kollektiv præmie
Onsdag 20. december trækker vi lod blandt alle registreringsnumre, som har svaret rigtigt på min. 25 spørgsmål gennem hele december. Præmien er 10.000 kroner til et socialt eller fagligt arrangement i din afdeling efter eget valg.

Alle vindere får direkte besked på den mail, man opgiver ved quizzens start.

Deltag i årets julequiz