Sælg dit cv: Sådan kommer du i gang

4. nov 2020, 16.00 - 17.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist 2. november 2020
Pris Gratis
Åben

WEBINAR: SÆLG DIT CV: SÅDAN KOMMER DU I GANG

Er du lidt i tvivl om, hvordan du får skrevet et professionelt CV og kortlagt dine kompetencer? Eller om hvad du (også) kan, gerne vil og hvordan du bruge kan bruge alt det til at gøre dig attraktiv på jobmarkedet? Så kan du hente inspiration og viden i tre webinarer som Finansforbundet i Danske Bank tilbyder vores medlemmer i samarbejde med FTFa, hvoraf dette er det første:

De tre webinarer kan tages sammenhængende i ovenstående rækkefølge, men du kan også hoppe lige det du har brug for.

dette webinar sætter vi fokus på, hvordan du bedst præsenterer dig selv gennem dit CV og samtidig fremstår professionel og attraktiv for en arbejdsgiver.

Hvordan vækker dit cv interesse og nysgerrighed? Og hvad lægger arbejdsgiverne egentligt vægt på? Det er to centrale spørgsmål, som vi kommer til at beskæftige os med.

Kort fortalt handler det om, at du får input til, hvordan du kan præsentere dine kompetencer og din faglighed, så arbejdsgiver får et indtryk af, hvem du er som person, og hvad der er din motivation for jobbet.

Indhold:

• Hvad skal med, og hvad skal ikke med – og hvorfor?
  • Hvilke ”salgsargumenter” virker? Det gør ”unikke selling points”, resultater og motivation – men hvordan beskriver man alt det?
  • Og hvordan opbygger man en fortælling i sit CV, så den, der læser det, bliver interesseret?
  • Hvad vil du have folk til at huske

Efter webinaret ved medlemmerne mere om, hvordan de bringer sig selv i spil på en personlig og overbevisende måde.