Hvad betyder bæredygtig Finans for sektoren? - også for ikke-medlemmer

Applebys Plads 5
tilmeldingsfrist
3. december 2021
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer, Ledere, Studerende, Unge akademikere (nya)
Åben
0 6

Har du lyst til at vide mere om, hvad bæredygtig finans betyder for sektoren og arbejdet i fremtiden? Og har du lyst til at debattere med kolleger og eksperter, hvordan Bæredygtig Finans påvirker sektorens muligheder? Så skal du tage med til dette arrangement.

Efter eventet vil du vide mere om:

• Bæredygtig finans – mere end en bundlinje
  • Rettidig omhu
  • ESG og de 17 verdensmål – det handler om mere end klima
  • Krav til virksomhederne – nu og i fremtiden
  • Mulighederne for sektoren – image og nye forretninger

Bæredygtig finans er kommet for at blive. Mange taler om det, men ikke alle ved, hvad det indebærer nu og i fremtiden. Vi lægger op til en aften, hvor vi kan debattere rundt om de krav og muligheder, der ligger i bæredygtig finans. Glæd dig til at blive klogere og deltage i debatten.

16.30 netværk med snack og lidt at drikke
    17.00 Velkomst v/ næstformand i Finansforbundet Steen Lund Olsen
    17.05 Hvad betyder bæredygtig finans for sektorens muligheder v/Susanne Stormer og Lene Hjorth
    17.45 Hvor står Finansforbundet v/ Kirsten Ebbe Brich Finansforbundet i Danske Bank
    18.00 Pause
    18.20 Debat
    19.00 Netværk og sandwich

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Oplægsholder

Susanne Stormer er partner og leder af PwC’s sustainability -afdeling . Afdelingen beskæftiger sig med strategisk rådgivning om ESG due diligence og risikohåndtering, bæredygtig forretningsudvikling og rapportering samt uafhængig assurance til bæredygtighedsregnskaber.

Susannes ekspertise omfatter rådgivning om alle aspekter af ESG (Environment, Social, and Governance) som klimahandling og cirkulær økonomi, ansvarlige leverandørkæder, respekt for menneskerettigheder, antikorruption, inklusion og mangfoldighed og ansvarlig skat. Hun har lang og dyb erfaring med strategisk interessentdialog, bæredygtig forretningsudvikling og integreret rapportering

Lene Hjorth er selvstændig konsulent indenfor CSR og bæredygtighed. Lene har mere end 17 års erfaringer fra den finansielle verden, hvor fokus har været Verdensmålene, CSR, ESG, klima og miljø ud fra et forretningsmæssigt perspektiv. At udvikle virksomheder, lokalmiljøer og skaffe arbejde til udsatte grupper gennem partnerskaber på tværs af sektorer er nogle af hendes stærkeste mærkesager.

GDPR

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund