Administration af boligudlejningsejendomme

Pris Gratis
Målgruppe Ledige
Udsolgt

For ledige og fratrædende medlemmer.

Forløbet giver juridiske og praktiske kompetencer til at varetage og yde rådgivning om den daglige administration af boligudlejningsejendomme samt håndtere øvrige relevante problemstillinger, der er sædvanlige i administrationen af boligudlejningsejendomme.

Forløbet forbedrer deltagernes kvalifikationer til at arbejde med ejendomsadministration og inden for ejendomsadministrationsbranchen.

Tidspunkt:

16/9 – 30/9 – 21/10 – 4/11 – 18/11 – 24/11  kl. 9.00-15.00

Skriftlig  eksamen er den  4. december 2020  (10 ECTS)

Forplejning:

Kurset er inkl. forplejning

OBS: Der skal medbringes computer og lommeregner til kurset

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er et lukket kursus, der er to lektioner pr. dag, og kurset er udbudt af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til undervisning”.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen