Leder du efter nyt job?

På Finansforbundets jobportal Finansjob kan du finde ledige jobs i finanssektoren og modtage en e-mail, når et relevant job dukker op.

Finansjob er Finansforbundets jobportal, der sikrer, at du altid kan være opdateret med de nyeste jobannoncer inden for finanssektoren. Da Finansforbundet er et industriforbund, som organiserer alle personalekategorier i banker, sparekasser og realkreditselskaber drejer det sig om en bred vifte af job henvendt til:

• Bankansatte
  • Assurandører
  • IT-medarbejdere
  • Kantinepersonale
  • Betjente og vagtpersonale

Se de seneste job på www.finansjob.dk

Lad en jobagent finde drømmejobbet til dig

Søg i vores jobannoncer eller opret en jobagent, så får du automatisk sendt en e-mail, når der er jobs, der matcher dine søgekriterier. Det er også muligt at oprette en profil og gemme relevante dokumenter, som du skal bruge i din jobsøgning samt oprette og skræddersy dit eget CV.