For nu at komplicere tingene en smule...

Et udsagn som ovenstående støder man sjældent på i vore dage, og det, synes jeg, er lidt af et problem. For at simplificere og forenkle enhver bare lidt bøvlet eller kompleks sag til total ukendelighed er en ved at udvikle sig til en kollektiv fejltagelse, som vi er nødt til at tage et opgør med.

Skaf et nyt medlem og bliv belønnet

Vi ved, at mange af vores nuværende medlemmer ofte anbefaler os og endda hjælper med at skaffe nye medlemmer. Den indsats vil vi gerne belønne med SuperGavekort resten af året.

Overenskomst 2020: Hvad er vigtigt for dig?

Deltag i OK-medlemsundersøgelsen og få indflydelse på din overenskomst! Måske er du så heldig at vinde en iPad eller et iWatch.

Fejl i opkrævning: Penge retur til dig

Hvis du betaler kontingent til Finansforbundet via Betalingsservice, har du måske oplevet, at der er trukket for meget i begyndelsen af februar. Hvis du er blandt dem, der har betalt for meget, skal du naturligvis have pengene retur. Vi overfører pengene til din Nemkonto i løbet af uge 8 og 9. Hvis du mod forventning ikke har modtaget pengene ved udgangen af uge 9, kan du skrive til os på medlem@finansforbundet.dk. Vi beklager fejlen!