EP-valget er også dit og mit valg

Selv om det stadig kan virke som langt væk, er rigtig mange dele af vores liv og tilværelse – både på og uden for arbejde – et mere og mere europæisk og internationalt anliggende. Både valget og hele det politiske arbejde i EU berører derfor rigtig mange områder, der har betydning for dig. Husk at stemme den 26. maj. Det er et vigtigt valg – både for dig og for mig.

Skaf et nyt medlem og bliv belønnet

Vi ved, at mange af vores nuværende medlemmer ofte anbefaler os og endda hjælper med at skaffe nye medlemmer. Den indsats vil vi gerne belønne med SuperGavekort resten af året.

Stærkt mandat til OK-forhandlinger

Jo flere, der giver deres besyv med om ønsker til overenskomsten, jo stærkere et mandat har Finansforbundets forhandlere, når der i 2020 skal forhandles en ny overenskomst med Finanssektorens Arbejdsgiverorganisation (FA). Det vækker derfor glæde hos Finansforbundets chefforhandler Steven Vallik, at 17.089 medlemmer har besvaret den OK-undersøgelse, der blev sat i gang i februar.

Har du forsikringer i Tryg?

Vi har indgået et nyt samarbejde med Tryg. Det betyder bedre fordele og lavere priser. Hvis du endnu ikke er skiftet til den nye aftale, anbefaler vi dig at gøre det.