Ny hovedorganisation bliver en realitet

Ved dagens kongresser i FTF og LO i Odense har et flertal stemt ja til en ny hovedorganisation ved fusion af FTF og LO. 'Vi stemte nej, fordi der er nogle udfordringer i det fusionsoplæg, der var til afstemning, men demokratiet har talt, og det tager vi til efterretning', siger Kent Petersen, formand for Finansforbundet.

Nu er det blevet nemmere at finde dit yndlingsarrangement på mobil og tablet. Med Finansforbundets nye app kan du skræddersy din helt egen arrangementsliste, du logger kun på en gang, og du tilmelder dig enkelt og hurtigt. Download nu i App Store eller Google Play

OK18 Konfliktinfo

Få styr på, om du kan holde fri, hvis konflikten gør det svært for dig at møde på arbejde, og find ud af, hvordan konflikten påvirker dig som offentlig ansat og medlem af Finansforbundet.

Tre måneders gratis medlemskab

Arbejder du i det finansielle område, og er du ikke medlem? I resten af 2018 byder vi alle nye medlemmer velkommen med tre måneders gratis medlemskab. Meld dig ind, bliv en del af fællesskabet og få adgang til alle fordelene.