Fem politiske indspark til EU-valg

"Det kommende valg berører rigtig mange områder af vores medlemmers dagligdag", siger Michael Budolfsen, næstformand i Finansforbundet. Derfor har forbundet formuleret fem konkrete indspark til valgkampen forud for Europaparlamentsvalget den 26. maj.

Skaf et nyt medlem og bliv belønnet

Vi ved, at mange af vores nuværende medlemmer ofte anbefaler os og endda hjælper med at skaffe nye medlemmer. Den indsats vil vi gerne belønne med SuperGavekort resten af året.

Stærkt mandat til OK-forhandlinger

Jo flere, der giver deres besyv med om ønsker til overenskomsten, jo stærkere et mandat har Finansforbundets forhandlere, når der i 2020 skal forhandles en ny overenskomst med Finanssektorens Arbejdsgiverorganisation (FA). Det vækker derfor glæde hos Finansforbundets chefforhandler Steven Vallik, at 17.089 medlemmer har besvaret den OK-undersøgelse, der blev sat i gang i februar.

Har du forsikringer i Tryg?

Vi har indgået et nyt samarbejde med Tryg. Det betyder bedre fordele og lavere priser. Hvis du endnu ikke er skiftet til den nye aftale, anbefaler vi dig at gøre det.