Meningen med vores arbejde

Nogle gange kan man godt tænke over, hvad meningen er med det hele. Spekulere lidt – eller meget – over, hvad det er, der giver mening i det store og i det små. Den slags overvejelser kender de fleste af os nok fra tid til anden, og det er eftertanker og refleksioner, der kan være både sunde og lærerige i mange facetter af livet.

Skaf et nyt medlem og bliv belønnet

Vi ved, at mange af vores nuværende medlemmer ofte anbefaler os og endda hjælper med at skaffe nye medlemmer. Den indsats vil vi gerne belønne med SuperGavekort resten af året.

Tjek dine forsikringer

Giv dine forsikringer et eftersyn mindst en gang om året – måske er der penge at spare. Som medlem kan du få gruppelivsforsikring hos Forenede Gruppeliv, og du kan forsikre bl.a. bil, hus, indbo, sommer- og kolonihavehus hos Tryg.

Nytårskur 2019

Skyd 2019 godt i gang med et fyrværkeri af en debat og skyl ordene ned med champagne og andet mundgodt, når Finansforbundet indbyder til nytårskur. Det er en unik mulighed for at få ny viden og netværke med gode kolleger i branchen. Ses vi i Aabenraa den 28. januar?