Samfundskontrakten skal genetableres

På topledelsesniveau er erkendelsen, at man i ord og handling skal sætte etik over profit i de beslutninger, man træffer i ledelseslokalet i enhver finansiel virksomhed. Det er et signal, vi skal bruge konstruktivt og som en rigtig kurs ind i 2019, og vi vil gøre vores til, at snuden holdes i sporet.

Skaf et nyt medlem og bliv belønnet

Vi ved, at mange af vores nuværende medlemmer ofte anbefaler os og endda hjælper med at skaffe nye medlemmer. Den indsats vil vi gerne belønne med SuperGavekort resten af året.

Tjek dine forsikringer

Giv dine forsikringer et eftersyn mindst en gang om året – måske er der penge at spare. Som medlem kan du få gruppelivsforsikring hos Forenede Gruppeliv, og du kan forsikre bl.a. bil, hus, indbo, sommer- og kolonihavehus hos Tryg.

Opnå mere uden at slide mere

Lær at bruge dine indre ressourcers potentiale til nye handlemuligheder, energi og mere overskud. Deltag i København den 25. marts 2019 kl. 13.00 - 17.00 eller i Vejle den 26. marts 2019 kl. 13:00 - 17:00.