Fem politiske indspark til EU-valg

"Det kommende valg berører rigtig mange områder af vores medlemmers dagligdag", siger Michael Budolfsen, næstformand i Finansforbundet. Derfor har forbundet formuleret fem konkrete indspark til valgkampen forud for Europaparlamentsvalget den 26. maj.

Skaf et nyt medlem og bliv belønnet

Vi ved, at mange af vores nuværende medlemmer ofte anbefaler os og endda hjælper med at skaffe nye medlemmer. Den indsats vil vi gerne belønne med SuperGavekort resten af året.

Valgdebat med fokus på finans

Kom til valgdebat i Finansforbundet den 20. maj, hvor du kan møde Rasmus Jarlov (K) og Benny Engelbrecht (S), der blandt andet diskuterer nedslidning kontra holdbarhed, kompetencer til fremtidens finansielle arbejdsmarked og det politiske klima efter hvidvasksagerne. TV2s Ole Krohn leder slagets gang.

Teknokologi forandrer vores job

Den teknologiske udvikling betyder, at jobs forandres. Nye opgaver kommer til, mens andre forsvinder. Mange oplever derfor, at teknologisk forandring medfører usikkerhed, men robotter, kunstig intelligens og digitalisering er ikke nødvendigvis dårligt for arbejdslivet. Deltag i morgenmødet den 12. juni og mød Jacob Rubæk Holm, ph.d. Aalborg Universitet.