Vejen fremad handler om mening og mennesker

Som ansatte i sektoren står vi lige nu midt i stærke strømninger, der er i gang med at forandre vores arbejdsliv, og som kommer til at definere vores fremtid – ikke bare som medarbejdere, men også som mennesker.

Skaf et nyt medlem og bliv belønnet

Vi ved, at mange af vores nuværende medlemmer ofte anbefaler os og endda hjælper med at skaffe nye medlemmer. Den indsats vil vi gerne belønne med SuperGavekort resten af året.

Morgenmøde: Gældsbjerget vokser

Hvad er årsagen til, at den offentlige gæld bliver ved med at stige på trods af digitale værktøjer, og hvad karakteriserer de personer, der skylder penge til staten? Mød Gældsstyrelsens topdirektør Lars Nordahl Lemvigh til morgenmøde d. 1. november og hør hans vurdering. Mødet styres af finanskommentator Ole Krohn, TV2.

Tillidsmandsvalg

Lige nu holder mange virksomheder tillidsmandsvalg. Måske er det noget for dig at blive tillidsmand? Se, hvad det indebærer, hvad du personligt får ud af det, og hvordan du bliver tillidsmand på tmvalg.dk eller ring 32 96 46 00.