Det vil Finansforbundet arbejde for

Landsmødet vedtog enstemmigt de nye politiske indsatsområder, forbundet skal arbejde med frem til 2023. Arbejdsprogrammet er opdelt i de fire overordnede områder: De store udfordringer omkring os, det kompetente menneske, det rummelige og fleksible arbejdsliv samt samarbejde og alliancer.

30. sep. 2020

At fastlægge den politiske kurs for de kommende tre år er en central del af dagsordenen for Finansforbundets landsmøde. Efter en proces, der var anderledes end normalt pga. coronasituationen og den digitale afvikling, kunne landsmødet vedtage de nye, politiske indsatsområder for de kommende tre år.

"Der er mange udfordringer omkring os, men vi har nu et stærkt og fælles fundament for at tage fat på de områder, hvor vi skal gøre en forskel som fællesskab. Det glæder jeg mig enormt meget til at komme i gang med at omsætte til handlinger", siger Kent Petersen, formand for Finansforbundet.

De politiske indsatsområder kan findes i fuld længde her.