Valg til Foreningen Norliv i hele Vestdanmark

Du er medlem af Foreningen Norliv, hvis du har din pension i Nordea Liv og Pension. Og bor du i Vestdanmark er du stemmeberettiget til valget til repræsentantskabet, som åbner d. 27. februar

18. feb. 2018

​Ved valget skal der besættes 10 pladser fra Region Syddanmark, 12 pladser fra Region Midtjylland og fire pladser fra Region Nordjylland. Valget sker i perioden fra den 27. februar til og med den 12. marts 2018, og det er let at deltage. Som stemmeberettiget medlem kan du stemme direkte via brev, som modtager i e-Boks eller som post.

Du kan se de 49 kandidater her, eller følg foreningen på Facebook.

Kent Petersen er næstformand for bestyrelsen i Norliv og formand for Finansforbundet og opfordrer alle Norliv-medlemmer til at tage stilling i repræsentantskabsvalget.

"Vi har engageret os i foreningen af den simple grund, at rigtig mange af vores medlemmer i Finansforbundet også er kunder i Nordea Liv og Pension. Kandidaterne til repræsentantskabet vil være med til at præge foreningens medlemsdemokratisk og gøre en forskel for både kunder og samfund – og derfor skal der også herfra lyde en opfordring om at tage stilling, når brevet kommer og bakke op om din lokale repræsentant", siger Kent Petersen.