Få juridisk tjek af din ansættelseskontrakt

Din ansættelseskontrakt er vigtig, da den beskriver bl.a. løn og vilkår. Vores juridiske konsulenter kan læse din nye kontrakt igennem inden for 24 timer og give sparring på, hvad du skal være opmærksom på, og hvad du kan forhandle om.

Det kan godt betale sig at være grundig med din ansættelseskontrakt, da den er helt central for dit ansættelsesforhold. Det gælder både i forhold til de vilkår, du kommer til at arbejde under og til aftalen om din løn.

Når du står med den nye ansættelseskontrakt i hånden, er det bedste, du kan gøre, at få vores juridiske konsulenter til at gennemgå kontrakten, inden du skriver under. Det gælder uanset, om du bliver ansat på en individuel kontrakt eller efter overenskomst med Finansforbundet.

Vi kan tjekke din ansættelseskontrakt inden for 24 timer - send den til raadgivning@finansforbundet.dk

Få tjekket din ansættelseskontrakt inden for 24 timer. Send til raadgivning@finansforbundet.dk

Sparring om forhandling, løn og kontrakt

Vores juridiske konsulenter har en bred viden om den finansielle sektor, overenskomsten og dens vilkår. De kan derfor rådgive dig om det, du skal være opmærksom på i selve ansættelsesprocessen samt det, du selv kan forhandle, før du skriver under på den nye kontrakt. Det kan fx være løn, særlige goder og opsigelsesvarsel.

Ring 3266 1330 for sparring i forbindelse med jobskifte eller nyt job.

Få styr på ansættelses­kontrakten

Bliv klogere på, hvad du kan forhandle om, og hvad der bør stå i din ansættelseskontrakt.

Læs mere om ansættelseskontrakten