Beregn hurtigt prisen på din bilforsikring

Tryg og Finansforbundet har indgået en attraktiv aftale, der gælder for alle medlemmer af Finansforbundet. Det betyder, at du kan få billige forsikringer, der er skræddersyede til dig.

Her kan du hurtigt beregne din pris på markedets bedste bilforsikring, hvad enten du kører på benzin, diesel eller el. Forsikringen består af enkle pakker – vælg den, der passer til dit behov.

Medlemsfordele

Vi er fagforbundet for hele den finansielle sektor - otte ud af ti finansansatte er medlem. Hos os har du adgang til bl.a. sektorspecifik rådgivning om trivsel, karriere og rettigheder samt mulighed for at deltage i arrangementer og netværk.

Se alle fordelene

Få et forsikringstjek

44 20 52 00

Tryg tilbyder forsikringstjek – ring på +45 44 20 52 00, og tal med en rådgiver i Tryg, der kan gennemgå dine nuværende forsikringer og give dig et tilbud, der er passer til dine specifikke behov.