Indkaldelse til Generalforsamling 2024

Kom og hør Karen-Marie Lillelund, når hun indleder Finansforbundet Kreds Øst generalforsamling fredag 12. april, og tager jer med på en hylende morsom rejse ind i den betydningsfulde verden af small talk og minder os om, hvorfor det er værd at værdsætte de små øjeblikke i livet.

24. jan. 2024

Skal du med til generalforsamling i Finansforbundet Kreds Øst?
Vi fra kredsbestyrelsen er trukket i arbejdstøjet og har lagt os i selen for at gøre generalforsamlingen sjov og spændende, uden at gå på kompromis med det formelle.

Hvor, og hvornår er det?
Vi har booket os ind hos Radisson Blu Scandinavia på Amager Boulevard fredag d. 12. april 2024 fra kl. 16.30-24.00.

Dagorden for den formelle del af generalforsamlingen er

2. Valg af stemmeudvalg
3. Beretning fra bestyrelsen om kredsens virksomhed i det forløbne år
4. Orientering om arbejdet i den centrale del af Finansforbundet
5. Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse og decharge samt fremlæggelse af budget for det kommende år
6. Indkomne forslag

a. Fra bestyrelsen
b. Fra medlemmerne

7. Valg af

a. Formand (i lige år)
b. Indtil 7 bestyrelsesmedlemmer for 2 år
c. Indtil 7 bestyrelsessuppleanter for 1 år
d. 2 kritiske revisorer for 1 år
e. 1 kritisk revisorsuppleant for 1 år

Hvem kan deltage?
Alle der er medlem af Finansforbundet Kreds Øst er velkomne.

Kan alle medlemmer stemme?
Nej. Det er kun de medlemmer der er udpeget som delegerede, der kan stemme.
Der er nogle faste regler for, hvor mange delegerede hver virksomhed kan stille med. Reglerne kan du læse om i kredsens vedtægter (§4 stk. 7) som du kan finde her
I hver virksomhed er det den faglige repræsentant, der har ansvaret for at vælge delegerede. Er der hverken en faglig repræsentant eller en tillidsrepræsentant i din virksomhed sender vi dig en mail, hvor vi beskriver din mulighed for at stille op som delegeret. (Husk at ajourføre din mailadresse via hjemmesiden).
Er du ledig og ønsker at være delegeret, afholder vi fredag d. 12. april kl. 16.30 valg blandt alle fremmødte ledige.

Hvad er programmet?
Fra kl. 16.30 vil du have mulighed for at få lidt godt at spise. Vi sørger for at stille snacks frem, så du kan få fyldt depoterne op inden det går løs.

Vi har inviteret Karen-Marie Lillelund til at få os sparket i gang. Kom og vær med hvis du vil have dig et godt grin og komme i god stemning inden vi tager hul på den formelle del.
Når den formelle del er overstået, vil du have mulighed for at få noget godt at spise ved en middag i de tilstødende lokaler.

Er det suppe, steg og is?
Nej. Vi har til denne generalforsamling kræset om dig og alle de andre deltagere med en streetfood lignende international landeopdelt buffet, med alskens lækkerier. Vi har sørget for at der er en siddeplads til alle. Når du har forsynet dig med lækkerierne ved buffeten, finder du et sted at sidde, så du kan nyde din mad i godt selskab. Der er frit valg på alle pladser, og ingen borde er forhåndsreserverede.

Hvem underholder?
Mens du spiser, vil du kunne slappe af til tonerne af hyggelig dinnermusik ved Patrick Fust Trio (klaver, kontrabas og trommer). Musikken er en blanding af swing, jazz og bossanova.

Når middagen er vel overstået, får du mulighed for at svinge træbenet til tonerne af god musik, der spilles af PT Kvartet. Musikken stopper ved midnat, så her siger vi farvel og tak for denne gang.

Hvordan med det med "småt"?
Hvis du har forslag til kandidater til valg til bestyrelsen eller andre forslag som du ønsker behandlet på generalforsamlingen, skal du sende det på mail til Finansforbundet Kreds Øst på kredsoest@finansforbundet.dk
Du skal sørge for at sende det, så vi har det senest fredag d. 15. marts 2024 kl. 12.00.

Senest to uger før generalforsamlingen, vil du på vores hjemmeside kredsoest.dk  kunne finde

• Den endelige dagsorden
• En liste over indkomne forslag
• Det reviderede regnskab
• En liste over kandidater til valgene
• Den skriftlige beretning

Hvordan melder jeg mig til og hvornår er sidste frist?
Du kan tilmelde dig via hjemmesiden her
Selvom du er udpeget som delegeret skal du stadig selv sørge for at tilmelde dig. Fristen for tilmelding for delegerede er fredag d. 8. marts 2024 kl. 12.00, og fristen for alle andre medlemmer er fredag d. 15. marts 2024 kl. 12.00.

Hvad skal jeg ellers vide?
Kommer du langvejs fra og har brug for overnatning, så send os en mail på kredsoest@finansforbundet.dk og spørg til om overnatning er muligt.

Er du i bil og parkerer på hotellets parkeringsplads, kan du få refunderet p-afgiften.

Har du har spørgsmål til arrangementet eller det praktiske, er du mere end velkommen til at kontakte Sanne Krog Lund på mail skl@finansforbundet.dk eller på telefon 32 66 14 05.

Vi glæder os til at se dig til generalforsamlingen i april.

Med venlige hilsner
Bestyrelsen i Finansforbundet Kreds Øst