Se videoen: Det BLIVER så godt

Se den ét minut lange video fra Crowne Plaza Copenhagen Towers, hvor Kasper Skovgaard Pedersen og Mette Balck Mejlby fra Finansforbundet i Nordeas formandskab tæller ned til generalforsamlingen 19. april

5. apr. 2024
Dansk / English

”Det BLIVER så godt. Vi glæder os til at se jer til det største medlemsevent, vores generalforsamling”. Sådan indleder Finansforbundet i Nordeas konstituerede formand Kasper Skovgaard Pedersen videoen på præcis et minut, hvor han sammen med næstformand Mette Balck Mejlby står i Crowne Plaza Copenhagen Towers, hvor den fysiske del af generalforsamlingen finder sted 19. april.

I videoen taler de to om, hvad de især ser frem til.

”Jeg glæder mig til dialogen med omkring 600 af vores medlemmer og høre om jeres arbejdsoplevelser – både de gode og dem, der kan blive bedre,” siger Mette.

Kaspers opfordring er klar: ”Få indflydelse. Kom og brug din stemme!”

Se videoen herunder – den tager som nævnt præcis et minut.

Det bliver så godt