Se navnene på de otte, som stiller op på generalforsamlingen

Der er fredsvalg på alle poster, når medlemmerne inviteres til Finansforbundet i Nordeas generalforsamling 19. april

12. mar. 2024
Dansk / English

Fredag 19. april kl. 18-21.30 er det tid til årets generalforsamling i Finansforbundet i Nordea. I løbet af de 3½ time vil mødet komme vidt omkring. Bestyrelsen vil fortælle om det forgangne år, og medlemmerne vil blive inviteret til både at diskutere det og stille skarpt på, hvad der skal fokuseres på det kommende år.

Generalforsamlingen er også dagen, hvor holdet, der skal repræsentere dig fremover, sættes. I torsdags var fristen for at stille op. Herunder kan du se, hvem der kandiderer til de forskellige poster.

Formanden skal vælges - bestyrelsesmedlemmer genopstiller

I september sidste år blev Finansforbundet i Nordeas hidtidige formand Dorrit Brandt valgt til ny formand for Finansforbundet. Hos os betød det, at Kasper Skovgaard Pedersen blev konstitueret som ny kredsformand. På vores generalforsamling 19. april stiller han op til at blive valgt som formand af medlemmerne. Der er ingen modkandidater.

De fire bestyrelsesmedlemmer, der er på valg, genopstiller alle. Heller ikke her er der andre kandidater. Der er én – Marianne Bjørn Winther – der stiller op som suppleant. Og endelig genopstiller den revisor, der er på valg i år, samt revisorsuppleanten.

Alle navne herunder er sorteret alfabetisk efter fornavn.

Opstiller som formand:

• Kasper Skovgaard Pedersen (opstiller)

Opstiller til bestyrelsen:

• Katja Larsen (genopstiller)
  • Louise Have Lund (genopstiller)
  • Louise Naur (genopstiller)
  • Ole Lund Jensen (genopstiller)

Opstiller som suppleant:

• Marianne Bjørn Winther (nyopstiller)

Opstiller som revisor:

• Bettina Tuladhar Holmfred (genopstiller)

Opstiller som revisor-suppleant:

• Joan Hangaard Pedersen (genopstiller)

Når vi kommer nærmere generalforsamlingen, publicerer vi bestyrelses- og suppleantkandidaternes præsentationer, så du kan læse mere om kandidaterne.

Det kunne være så godt … hvis du var med

For at kunne stemme til generalforsamlingen skal du tilmelde dig senest 4. april. Du kan tilmelde dig enten fysisk på hotellet uden overnatning eller virtuelt – dette valg gælder uanset, om du deltager lokalt med kollegerne eller hjemmefra. Vi tager forbehold for at måtte melde udsolgt inden fristen.

Læs mere om generalforsamlingen på finansforbundet.dk/FiN-gf2024

Hvis du allerede er tilmeldt og ønsker at melde fra eller ændre din tilmelding, så kontakt Heidi Winther på heidi.winther@nordea.dk.

Finansforbundet i Nordeas bestyrelse og suppleanter efter generalforsamlingen i marts 2023: Stående fra venstre: Bestyrelsesmedlemmerne Mona Svan, Louise Naur, Kasper Skovgaard Pedersen (konstitueret formand siden oktober), Mette Balck Mejlby (næstformand), Dorrit Brandt (nu formand for Finansforbundet), Ole Lund Jensen, Natascha Bødker Feodor Nielsen og Louise Have Lund. Siddende Katja Larsen flankeret af Jeppe Lermark Pieszak (valgt som suppleant og indsuppleret i bestyrelsen siden oktober) til venstre og suppleant Pierre Christensen til højre.