Er det din kollega, der skal hyldes og vinde 5000 kr.? Send din nominering til Skulderklappet nu!

Det er vigtigt, at vi husker at anerkende hinanden – også i en travl hverdag – for det er rart at blive værdsat i det daglige.

11. sep. 2023
Dansk / English

Nogle gange kan man savne en anledning. Her håber vi, at Skulderklappet kan betyde, at du sætter ord på, hvorfor din kollega er noget helt særligt.

I januar fejrede vi Jelle, Lasse, Line, Mikkel, Pia og Susanne. Skal det være DIN nære kollega næste gang?

Ikke mindst i en tid med meget arbejde på distancen er det vigtigt at påskønne kollegerne. Har du en helt særlig kollega? En som altid er der for dig og dine kolleger? En som spreder overskud, godt humør eller er fuld af kreative indslag og sociale initiativer?

Så er det nu, du har chancen for at anerkende det! Nominér din kollega til Skulderklappet fra Stiftelsesfonden for Finansforbundet i Nordea.

Udover anerkendelsen og overraskelsen får den kollega, du nominerer, også morgenmad sammen med sit team, uanset om den pågældende vinder eller ej. Og vinder den kollega, du har nomineret – ja, så får han/hun sørme også et kontant skulderklap på 5.000 kr.

I skal være mindst to kolleger, som står bag nomineringen, men I må gerne være mange flere (f.eks. et team). Du kan kun nominere kolleger, der har arbejdssted i Danmark.

Nominér din kollega senest 13. oktober 2023

Klik her for at nominere din kollega – vi skal have din nominering senest fredag 13. oktober 2023!
Nomineringsformularen er på både dansk og engelsk (vælg sprog på første side i formularen).

Rammerne er vide, så fortæl os, hvorfor netop din kollega fortjener at blive blandt de seks medlemmer, som modtager et kontant skulderklap på 5.000 kr.

Vi uddeler i alt seks Skulderklap. Hver vinder vil modtage et legat på 5.000 kroner.

5. december offentliggør vi navnene på de seks medlemmer, der har vundet.

Alle nominerede kandidater bliver fejret med morgenmad i deres afdeling – også selvom de ikke skulle være blandt de 6 modtagere af legatet.

12. januar 2024 overrækker Finansforbundet i Nordeas bestyrelse legaterne til de seks vindere.

Kun kolleger, der er medlem af Finansforbundet i Nordea, kommer i betragtning til Skulderklap-priserne.

De seks Skulderklap-vindere i januar 2023 med deres diplomer. Fra venstre Pia Vincents Molander, Jelle Feike Oenema, Susanne Elling Nedergaard, Line Faaborg Larsen, Mikkel Ryskjær og Lasse Bækvad-Hansen.