Sidste chance: Stem om din nye virksomhedsoverenskomst

Afstemning om VOK'en lukker på mandag 26. juni kl. 12

22. jun. 2023

Kalder alle medlemmer af Finansforbundet i Nordea!

Vores fælles nye virksomhedsoverenskomst er sendt til afstemning. Virksomhedsoverenskomsten bygger ovenpå sektorens generelle overenskomst, så den passer bedst muligt til forholdene i Nordea, men DU er med til at bestemme, om den skal sættes i kraft.

Tag stilling - og stem nu! Fristen udløber nu på mandag 26. juni kl. 12

Opdraget fra dig og de andre medlemmer var at sikre mest muligt i lønstigning til flest mulige. Det - plus en bedre strukturering af tilgodehavende i ferie og timebank, mere i pension samt fremme af kompetenceudvikling, intern mobilitet og en attraktiv arbejdsplads for alle aldersgrupper - har vi opnået!

Læs mere om indholdet i virksomhedsoverenskomsten på www.finansforbundet.dk/FiN-VOK2023

Se i boksen herunder, hvordan du stemmer.

Lagkage, boldøje og kirsebær

Fordelene i den nye virksomhedsoverenskomst lægger op til mange sproglige billeder. Læs bestyrelsesmedlemmernes LinkedIn-posts om VOK’en:

Stem nu

Urafstemningen om den nye virksomhedsoverenskomst løber fra 15. juni kl. 10 til 26. juni kl. 12.

Alle aktive medlemmer af Finansforbundet i Nordea (FiN) kan deltage i urafstemningen.

Via e-mail
Når afstemningen åbner modtager alle medlemmer, der har oplyst os en mailadresse, en mail fra finansforbundet@mail.assembly-voting.com, med link til afstemningen. Mailen er sendt til den mailadresse, du har angivet i Finansforbundets medlemssystem.

Benytter du dette link, skal du blot indtaste din fødselsdato for at tilgå afstemningen. Det er den allernemmeste måde at stemme på, da det er et unikt link, der er tilknyttet dig som medlem. Finansforbundet står som afsender, og emnefeltet er ”Urafstemning om ny virksomhedsoverenskomst i Nordea – stem nu”

Via link
Du har også mulighed for at stemme via et generelt link, hvor du skal verificere dig via MitID/NemID: https://logins.assembly-voting.com/finansforbundet_23_NOR

Oplever du problemer så tøv ikke med at tage fat i os på tlf. 36 96 46 00 eller på mail: stem@finansforbundet.dk

Afstemningsresultatet vil blive offentliggjort 26. juni om eftermiddagen.

Det er vigtigt, at du stemmer, så Finansforbundet i Nordea som din fagforening tydeligt kan vise medlemmernes stillingstagen, når vi forhandler jeres arbejdsvilkår med Nordea. En høj stemmeprocent giver os styrke og gennemslagskraft i fremtidige forhandlinger med Nordea.
Derfor håber vi, at du vil bruge 2 minutter af din tid på at afgive din stemme.