Sidste chance: Nominér din kollega til Skulderklappet senest på fredag

Har du en superhelt blandt dine kolleger, så er det nu, I skal nominere den pågældende til Skulderklappet. Vi har allerede fået rigtig mange gode forslag, men du kan stadig nå at være med.

6. okt. 2023

Fristen er nu på fredag 13. oktober, og du kan nominere din kollega på linket her!

Alle nominerede kolleger fejres med morgenmad el.lign. i deres afdeling – uanset om de vinder eller ej. Seks kolleger kommer helt op på sejrsskamlen og vinder årets Skulderklap. De fejres med diplom, frokost og et kontant skulderklap på 5.000 kr.

I skal være mindst to kolleger, som står bag indstillingen, men I må gerne være mange flere (f.eks. et team). Du kan indstille alle kolleger, der har arbejdssted i Danmark, men kun medlemmer af Finansforbundet i Nordea kan vinde.

5. december offentliggør vi navnene på de seks vindere, som bliver fejret på Finansforbundet i Nordeas fødselsdag 12. januar 2024.

Skulderklappet 2024

Se filmen med et lille uddrag af tidligere nomineringer af kolleger, der endte med at vinde Skulderklappet.