… med ønsket om en god sommer

Sænk skuldrene og træk vejret dybt ind. Efter endnu nogle travle måneder håber vi, at sommeren vil give os alle sammen et tiltrængt pusterum. Det er vigtigt at standse op, reflektere og lade batterierne op.

28. jun. 2023
Dansk / English

Vi håber, at du i løbet af sommeren får mulighed for at trække stikket for en tid og tilbringe tid sammen med dine kære.

Vi vil gerne sige tak til alle vores medlemmer og kolleger. I foråret slog vi alle rekorder med hele 900 deltagere i vores generalforsamling, og vi har netop landet vores nye virksomhedsoverenskomst med Nordea, som giver mest muligt til flest mulige. Generalforsamlingen og overenskomsten viser, at vores fællesskab har mange former. Sammen arbejder vi for de bedste muligheder for udvikling, trivsel og gode vilkår.

Til slut en særlig tak til vores fællestillids- tillids- og arbejdsmiljørepræsentanter for mange gode samtaler. I er vores ører og talerør lokalt og har både givet os mange nyttige input og hjulpet medlemmerne lokalt.

Selv om sommeren kalder, sørger vi naturligvis for bemanding af kredskontoret hen over sommeren, så ingen medlemmer må gå forgæves, hvis der er brug for os.

Mange glade sommerhilsener
Alle os i Finansforbundet i Nordea

Finansforbundet i Nordeas bestyrelse: Bagerst fra venstre: Mette Balck Mejlby (næstformand), Dorrit Brandt (formand), Kasper Skovgaard Pedersen og Katja Larsen. Forrest fra venstre: Ole Lund Jensen, Louise Naur (barselsorlov), Natascha Bødker Feodor Nielsen, Mona Svan og Louise Have Lund. Foto: Lærke Posselt.