Kom med til generalforsamling 25. marts – hvordan ønsker DU at deltage?

Finansforbundet i Nordea inviterer til generalforsamling fredag 25. marts 2022 kl. 18-21.30. Du bestemmer selv, om du vil deltage på Scandic Sluseholmen i København, lokalt sammen med dine kolleger på arbejdspladsen eller hjemmefra

13. jan. 2022

Når Finansforbundet i Nordea inviterer til generalforsamling fredag 25. marts 2022 kl. 18.00-21.30, bestemmer du selv, hvordan du vil deltage.

Du har tre muligheder:

1. Hotel Scandic Sluseholmen i København
  2. Lokalt sammen med dine kolleger på arbejdspladsen
  3. Hjemmefra

Den fleksible mødeform afspejles i generalforsamlingens tema: ”Fremtiden for fællesskaber – lad os tale sammen”.

Invitationerne med mulighed for at tilmelde sig udsendes om 1-2 uger, men allerede nu kan du tænke over, hvordan du vil deltage – og tage fat i dine kolleger for at høre, om der er stemning for at deltage i generalforsamlingen i København eller lave noget lokalt på arbejdspladsen. Ved at tage dialogen lokalt nu, kan du lettere vælge – og vælge det samme som kollegerne – når du tilmelder dig.

Her kan du læse mere om de tre muligheder, du kan vælge mellem:

1. Deltagelse på Scandic Sluseholmen

Vælger du at deltage på Hotel Scandic Sluseholmen i København, serveres der en aftensmad, som er let at spise, mens generalforsamlingen finder sted. Efter generalforsamlingen vil der være socialt samvær med kollegerne.

Overnatning og transport
Du har mulighed for overnatning mellem fredag og lørdag med morgenmad lørdag morgen. Fristen for at tilmelde sig med overnatning er 10. februar. Overvej gerne, om du vil overnatte på hotellet, inden du tilvælger det. Fra 10. februar betaler vi for de bookede værelser (1195 kr. pr. værelse), men vi vil hellere bruge kontingentkronerne til medlemsaktiviteter til glæde for dig end til tomme hotelværelser.

Du sørger selv for transport. Finansforbundet i Nordea dækker dine udgifter, når du benytter billigste offentlige transport. Kører du i egen bil, opfordrer vi til, at bilen er fyldt op.

2. Deltagelse på arbejdspladsen

Du kan også vælge at deltage på din arbejdsplads sammen med dine lokale kolleger, hvor I følger generalforsamlingen på pc eller på storskærm.

Vi betaler for velkomstdrik, tapasmenu og drikkevarer for op til kr. 250 kr. pr. person. Derudover sender vi jer en festpakke, så I kan pynte op og hygge jer.
Inden generalforsamlingen modtager du et link, så du kan følge generalforsamlingen virtuelt.

Lokal arrangementsplanlægger
I skal vælge en arrangementsplanlægger, der står for praktikken lokalt – styre tilmeldinger, modtage festpakken og bestille maden. Hvis du være arrangementsplanlægger lokalt, så kontakt dine kolleger hurtigst muligt, så de kender muligheden, og I kan koordinere. Giv også bestyrelsesmedlemmerne Katja Larsen (katja.larsen@nordea.dk / mobil 20 66 84 21) eller Louise Have Lund (louise.have.lund@nordea.com / mobil 51 34 93 43) besked. Så kontakter vi dig med nærmere information og inviterer dig til vejledende Teams-møder m.v.

Her er en mail, du kan rette til og sende til dine kolleger (vi må pga. GDPR desværre ikke oplyse dig om, hvem af dine kolleger, der er medlemmer):

”Kære kolleger

Finansforbundet i Nordea holder generalforsamling fredag 25. marts 2022 kl. 18-21.30, hvor man kan deltage på Scandic Sluseholmen i København, sammen med kollegerne på arbejdspladsen eller hjemmefra. Læs mere på https://finansforbundet.dk/gf2022

Jeg vil gerne arrangere noget lokalt hos os, hvor vi kan se generalforsamlingen sammen i filial/adresse på en storskærm el.lign. Finansforbundet i Nordea betaler velkomstdrink, tapasmenu og drikkevarer til alle deltagende medlemmer, og vi får også noget pynt, så vi kan få en hyggelig aften sammen i festlige rammer.

Hvis du vil deltage, så giv mig besked – og husk at tilmelde dig til generalforsamlingen, når invitationen udsendes i 2. halvdel af januar – og vælg at du vil deltage virtuelt.

Hvis du har forslag til vores lokale arrangement, er du naturligvis også velkommen til at kontakte mig.

In English:

Dear colleagues,

Finansforbundet in Nordea invites you to attend its Annual General Meeting (AGM) on Friday 25 March 2022 at 18-21.30. It’s possible to participate physically at Hotel Scandic Sluseholmen in Copenhagen, virtually together with colleagues at the work place or from home. More info at https://finansforbundet.dk/agm2022

The AGM is held in Danish. If you have some knowledge of Danish Finansforbundet in Nordea encourages you to participate - maybe you can ask a colleague to translate the overall themes. The voting ballot will be in both Danish and English.

I would like to arrange something locally for us, so we can watch the AGM together in our branch/address on a big screen etc. Finansforbundet in Nordea pays welcome drink, tapas menu and drinks to all participating members, and we also get some decorations so we can have a nice evening together in a festive setting.

If you want to attend, please let me know - and remember to sign up for the AGM when the invitation is sent out in the 2nd half of January - and choose that you want to attend virtually.

If you have suggestions for our local event, you are of course also welcome to contact me.

Mange hilsener / best regards,
xxxx”

3. Deltagelse hjemmefra

Foretrækker du at deltage hjemmefra, kan du også det. Du modtager et link, så du kan følge generalforsamlingen virtuelt.

Vi betaler for mad og drikkevarer for op til 250 kr. pr. deltager.

Next step

I 2. halvdel af januar udsender vi invitationen til generalforsamlingen, hvor du kan tilmelde dig. Når du tilmelder dig, vælger du samtidig, om du deltager på Scandic Sluseholmen eller virtuelt (med kollegerne eller hjemmefra – det konkrete valg her kan du vente med at træffe).

Tilmeldingsfristen er 10. marts, dog allerede 10. februar, hvis du ønsker at overnatte på Scandic Sluseholmen.

Vi håber du vil deltage

Alle medlemmer er velkomne til at deltage i generalforsamlingen. I lighed med tidligere år foregår generalforsamlingen på dansk. Stemmesedlerne til afstemningerne vil være på både dansk og engelsk. Selv om du har et begrænset dansk-niveau, opfordrer vi dig til at deltage – måske kan du få en kollega til at oversætte de overordnede temaer.

Vi overholder naturligvis gældende corona-retningslinjer.