Nyt medlemsblad om corona og overenskomst m.m.

I vores august-blad kan du læse mange artikler om corona og den nye overenskomst, men vi bringer også artikler om andre emner. Læs det online her.

20. aug. 2020

Hvis du er medlem af Finansforbundet i Nordea, lander vores medlemsblad meget snart i din postkasse. Du kan allerede nu læse bladet online her!

I bladet kan du læse mange artikler om corona-tiden og hvordan den har præget hverdagen i de forgangne måneder. Både når man skulle arbejde hjemmefra, lede på afstand og sætte nye rammer uden at kende det fulde billede.

Bladet bringer også artikler om den nye virksomhedsoverenskomst, der gælder fra 1. juli 2020. Blandt nyhederne er den nye lønmodel, Nordea Løn, som beskrives nærmere. Fire tillidsmænd fortæller, hvad de synes om VOK’en.

Vi har også artikler om andre emner. Finansforbundet i Nordeas generalforsamling blev for første gang afholdt virtuelt, og vi rapporterer fra, hvordan kollegerne oplevede det! Endelig er der en artikel om Career Learnings, kort nyt og formandens leder.

News in English?

Ønsker du at modtage særskilte nyhedsbreve fra Finansforbundet på engelsk, så skriv til member@finansforbundet.dk sammen med dit medlemsnummer. Giv meget gerne tippet videre, hvis du har en kollega, der er medlem af Finansforbundet, og som ikke er dansk-talende.

If you wish to receive special newsletters from Finansforbundet in English, then please send an email to member@finansforbundet.dk together with your membership number.

Tidligere medlemsblade

Du kan finde tidligere udgivelser her.

Forslag til historier?

Har du forslag til nye historier, hører vi gerne fra dig. Skriv en mail til Finansforbundet i Nordeas kommunikationsrådgiver på jesper.kiby.denborg@nordea.com eller den politiske kommunikationsansvarlige på mona.svan@nordea.dk.

Næste blad udkommer til november.

Afmelding af fysisk blad

Mange medlemmer foretrækker at læse det fysiske blad (især ved længere artikler), mens andre foretrækker at modtage det digitalt - og atter andre foretrækker et mix.

Ønsker du at gå 100 % digitalt, kan du heldigvis let afmelde at modtage bladet i din postkasse: Kontakt Finansforbundets medlemsservice på tlf. 32 66 13 76 eller medlem@finansforbundet.dk og fortæl, om du ønsker at afmelde alle blade, kun Magasinet Finans (Finansforbundets blad, der udkommer 6 gange årligt) eller kun Finansforbundet i Nordeas blad (udkommer 3 gange årligt).

Papiret til Magasinet Finans og til Finansforbundet i Nordeas blad kommer i øvrigt fra svenske skove, og her er betingelsen, at der plantes nye træer 1:1 for hver gang, træer fældes og anvendes til papirproduktion.

Ny struktur på Intra-siderne

Vi har i sommerens løb givet vores Intra-siderne helt ny struktur. Der er kommet mere indhold, og som noget nyt er alle faste indholdssider nu på både dansk og engelsk.

Vi poster jævnligt nyheder på intranettet. Nyheder vil fortsat enten blive publiceret kun på dansk eller på både dansk og engelsk. Det er nemt at abonnere på nyhederne, så du får en mail, når vi har nyt til dig.

Læs på Intra, hvordan du gør!

Nye hjemmesider på dansk og engelsk

Finansforbundet fik ny hjemmeside i maj måned, og det betød også nye sider for Finansforbundet i Nordea (FiN).
FiNs nye ’hjem’ online har fået nye klæder fra inderst til yderst med ny struktur og opdaterede tekster. Designet har fået et mere moderne visuelt udtryk med klarere farver og animeret grafik. Som noget helt nyt får også vores internationale medlemmer en særlig engelsksproget hjemmeside.

Som hidtil kan du finde FiNs hjemmeside på ffinordea.dk. Den engelske hjemmeside kan ses på finansforbundet.dk/FiN-en.