Menu Luk

Giv din kollega et skulderklap

Finansforbundet i Danske Bank uddeler hvert år legater fra Jubilæumsfonden til medlemmer, som har gjort en særlig indsats for at gøre hverdagen bedre for medlemmerne.

Har du en kollega, som altid får humøret til at stige et par grader i afdelingen? Som er hjælpsom, omsorgsfuld og altid parat til at løbe den ekstra mil for holdet? Så har du her muligheden for at give noget tilbage.

Sådan indstiller du din kollega

Du kan indstille din kollega til at modtage et legat, hvis du kan få mindst ét medlem mere med til at skrive under. Når mindst to går sammen om at indstille en kollega til Jubilæumsfondens legater, skal I udfylde en indstilling, hvor I forklarer, hvorfor netop jeres kollega har fortjent at modtage et legat.

Der er lukket for nye indstillinger i 2020, men vi åbner for nye indstillinger igen i marts 2021. Har du lyst til at udfylde en indstilling allerede nu, kan du downloade en skabelon til en indstilling og gemme, til vi åbner igen.

Download skabelon til indstilling (.docx)

Har du spørgsmål til Jubilæumsfonden for Finansforbundet i Danske Bank, kan du kontakte os via finansforbundet@danskebank.dk.

Om Jubilæumsfonden

Finansforbundet i Danske Banks Jubilæumsfond er oprettet ved at sammenlægge Danske Banks Personaleforenings Jubilæumsfond og Foreningen Handelsbankens Personales Jubilæumsfond.

Fondene blev oprettet af henholdsvis Den Danske Banks Personaleforening den 24. april 1979 for at markere 60-årsdagen for foreningens stiftelse og Foreningen Handelsbankens Personale den 7. april 1965 for at markere 50-årsdagen for foreningens stiftelse.

Fondens bestyrelse består af:

• Kirsten Ebbe Brich (formand)
  • Dorte Bielefeldt
  • Frank Fredslund Nielsen
  • Charlotte Lee Kock
  • Peter Svensson

Vidste du?

I 2019 uddelte Jubilæumsfonden legater til seks medarbejdere i Danske Bank. Blandt dem var både ledere, tillidsmænd, rådgivere og andre typer medarbejdere.