Ændring i opkrævning af kontingent

Vi vil ændre frekvensen for opkrævning af de medlemmer der betaler via Betalingsservice, MobilePay eller kortbetaling til kvartalsvis opkrævning i stedet for månedsmæssigt.

29. mar. 2022
Tidligere har vi udsendt tre fakturaer enkeltvis til medlemmerne, men kun ved kvartalets afslutning hvilket har givet en del forvirring (over at få tre fakturaer i stedet for en) og desværre en del manglende indbetalinger som vi så efterfølgende har måtte rykke for. Det har Medlemsservice løbende fået mange henvendelser på og den arbejdsgang har vi nu mulighed for at strømline mere til forenkling for medlemmerne og sekretariatet.
Derfor ændrer vi frekvensen for opkrævningen til i stedet at sende en faktura i slutningen af kvartalet, der så til gengæld gælder for hele kvartalet, hvilket vil være mere overskueligt for medlemmerne.