Videreuddannelsen - Sådan arbejder du med forandringer

Tillidsrepræsentanter
Udsolgt
2 1

På disse to dage sætter vi fokus på to temaer: Hvordan forandringer påvirker din organisation, og hvordan du kan stå stærkt i dig selv, mens din arbejdsplads og din hverdag forandrer sig. Når strukturerne på arbejdspladsen er under forandring, skal vi i højere grad finde styrke og stabilitet i os selv, i vores relationer og vores fællesskaber.

Det centrale fokus for dagene er både at skabe personlig udvikling i din professionelle rolle og give dig helt konkrete redskabet til at analysere på forandringens effekt og til at støtte din organisation – ledere og medlemmer igennem tider med forandring.

Dit udbytte:

• Du får en begrebsramme til at forstå forandringer ud fra – Hvordan kan vi forstå forandringer i en organisatorisk og individuel sammenhæng? Hvorfor er det vigtigt at arbejde med at forbedre den måde, vi håndterer forandringer på?
  • Du udvikler et blik for de følelsesmæssige såvel som de rationelle reaktioner på forandring
  • Du lærer at benytte forskellige nyttige redskaber både i relation til dine egne fremtidige forandringsprocesser og til forandringer i din organisation
  • Du kommer til at arbejde med egen rolle som tillidsvalgt i forhold til at støtte, og tage med-ledelse på at få din organisation til at komme bedre igennem forandringer

Kontakt Kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund