Mikkel og den hvide verden

29. maj 2024, 16.30 - 19.15
Afholdelsessted
OC Øst
Vesterbrogade 9
Tilmeldingsfrist
24. maj 2024
Kun for
Finansforbundet Jyske Bank Kreds medlemmer
Venteliste
2 9

Finansforbundet Jyske Bank Kreds inviterer dig til et underholdende foredrag med Mikkel Beha.

Mikkel Beha vil tage os med fra Københavns travle gader til det storslåede nordiske vildnis, hvor klimaforandringerne er en umiskendelig og håndgribelig realitet.

Denne aften bliver en rejse ind i eventyret, men også en kraftfuld påmindelse om vores ansvar for at beskytte vores fælles klode.

Efter år med omhyggelig forberedelse og klargøring af deres robuste ekspeditionsskib, Wallenberg, har Mikkel Beha og hans familie endelig realiseret deres længsel efter at udforske det yderste nord.

Denne rejse, der strækker sig til steder, hvor hvaler leger i vintermørket, og hvor naturens kræfter udfordrer selv de mest erfarne søfolk, er ikke blot en fysisk rejse, men også en indre rejse, der udfordrer og inspirerer.

Oplev en uforglemmelig aften, hvor Mikkel Beha deler sin fascinerende rejse langs Norges fortryllende kyst, op til det majestætiske Svalbard, i hjertet af Arktis.

16.30 Ankomst og check ind
17.00 Velkomst og præsentation v/Finansforbundet Jyske Bank Kreds
17.15 Foredrag med Mikkel Beha
18.15 En let anretning – sandwich, smørrebrød eller lign.
19.15 Tak for nu og kom godt hjem

Vi inviterer dig til at deltage i denne aften, der kombinerer spændingen ved eventyr med vigtige indsigter i miljøets tilstand.

Tag en kollega under armen, og lad os sammen dykke ind i en verden af eventyr og opdagelse. Dette er en aften, du ikke vil gå glip af!

Som medlem af Finansforbundet kan du gratis deltage i dette spændende foredrag af Mikkel Beha, som du kender som tv-vært og søn af Troels Kløvedal.

Anden info
Dit navn, stilling, e-mail og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Mikkel Beha Erichsen

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund