Network for International Members (NIM)

Et netværk for dig, der er internationalt orienteret, engelsktalende og arbejder i den finansielle sektor. Du bliver en del af et netværk med ligesindede, der ligesom dig ønsker social og faglig sparring til at lykkes i dit arbejdsliv.

Formålet med netværket er at forbinde internationale medarbejdere på tværs af den finansielle sektor i et fællesskab, der inspirerer til at lykkes i arbejdslivet. Det er et netværk, hvor du både vil blive udfordret og inspireret både fagligt og personligt – og samtidig får du muligheden for at udvide dit sociale netværk.

Netværket er skabt af og for internationalt orienterede medarbejdere i samarbejde med Finansforbundet. Det betyder, at en frivillig bestyrelse, bestående af medarbejdere med international baggrund, er med til at drive og udvikle netværket og dermed sikre, at initiativerne vil være relevante for dig. Og samtidig kan du som medlem selv være med til at pege på, hvilke temaer og netværksmøder vi skal tage op.

Vi starter online

På grund af Corona består netværket til at starte med af onlineaktiviteter på vores åbne LinkedIn-side. Men vi glæder os helt vildt til at supplere med fysiske events.

Vi vil have faglige og sociale arrangementer om fx:

• Kulturen på danske arbejdspladser
  • Det danske arbejdsmarked
  • Danske skatteregler
  • Karriere og/eller work-life balance
  • Fagforeningernes rolle
  • Viden om, hvordan du kan skabe dig et socialt netværk
  • …eller lige præcis det, som du og dine kolleger finder interessant.

Deltag i Network for International Members på LinkedIn

Kom med til kick-off

Vi planlægger et fysisk kickoff af netværket, når tiden tillader det.

Hovedprogrammet vil være:

• Velkomst ved Finansforbundet og styregruppen
  • Oplæg ved Kay Mellish ”How to work in DK”
  • Idégenere og samskabe kommende netværksmøder
  • Tapas og netværk
  • Opsamling og farvel

Hvad gør du nu?

Meld dig ind på vores åbne LinkedIn-side Network for International Members. Hvis du vil deltage i vores kick-off-seminar eller har ideer til emner, vi kan tage op i netværket, kan du sende en mail til  netvaerk@finansforbundet.dk