Ledelse, der tæller – introduktion

Som leder, er du vant til at have med tal at gøre. I hverdagen bearbejder du tal, kontrollerer tal og beregner tal. Både dine og medarbejdernes performancemål er bundet op på tal og hertil kommer evalueringer, budgetter og lønforhandling.

Men ikke alt, der tæller, kan tælles. Så hvad med den side af hverdagsledelsen, der ikke kan tælles?

I denne podcastserie om ledelse stiller vi skarpt på den del af lederskabet, der gør, at du når målsætningerne, har sorte tal på bundlinjen og grønne KPI’er.

Det handler om alt det, der ikke kan sættes på formel, men som du alligevel bliver målt på – af medarbejderne og af topledelsen.

Podcastserien dækker seks store emner, der er relevante for ledere på alle niveauer: Nye organisationsformer, teamperformance, diversitet, trivsel, bæredygtighed og det personlige lederskab. I introduktionsafsnittet fortæller Finansforbundet formand, Kent Petersen, om formålet med at lave en podcast om ledelse.

Vært på podcasten er Jesper Dalgaard Pøhler.

Find de andre afsnit her

Ledelse, der tæller – en podcastserie