Brug de nye trivselskonsulenter

Birgit Kjeldsen fra Finansforbundets nye Trivselsenhed er klar til at rykke ud og støtte trivselsarbejdet på arbejdspladserne.

28. okt. 2020

Oplever du en udfordret trivsel på din arbejdsplads? Kommer det for eksempel til udtryk i forhøjet sygefravær, i pressede relationer eller i dårlige trivselsmålinger?

Hvis du er leder eller tillidsvalgt og kan svare ja til et af spørgsmålene – eller du oplever andre udfordringer med trivslen – kan det være en god idé at kontakte Anna Feerup og Birgit Kjeldsen. De udgør den nye Trivselsenhed i Finansforbundet og er klar til at støtte trivselsarbejdet og forebygge mistrivsel på de finansansattes arbejdspladser.

”Vi vil meget gerne i dialog med arbejdspladser, hvor vi kan komme ud og stille spørgsmål og måske komme med nye perspektiver til, hvordan man griber arbejdet med trivsel an”, fortæller Anna Feerup og Birgit Kjeldsen samstemmende.

De to trivselskonsulenter blev ansat i Finansforbundets sekretariat 10. august – og ansættelsen udspringer af forårets overenskomst mellem Finansforbundet og Finanssektorens Arbejdsgiverforening, hvor parterne enedes om at styrke trivslen ude i virksomhederne.
Birgit Kjeldsen kan kontaktes på e-mail: bkj@finansforbundet.dk og tlf. 40 45 42 62.