Lønrådgivning - få hjælp til lønniveau og lønforhandling

Hos Finansforbundet ved vi, hvor vigtig din løn er for dig. Du kan derfor få professionel rådgivning om løn og lønforhandling, uanset om du skal forhandle løn i et nyt job eller til din årlige lønsamtale.

Din løn er en central del af dine ansættelsesvilkår, så det er vigtigt, at den afspejler dit arbejdes værdi og kvalitet samt dine kvalifikationer og kompetencer. Med Finansforbundets lønberegner kan du få et indblik i dit lønniveau, og du kan sammenligne din løn med andre ansatte i den finansielle sektor.

Lønberegner. Se, hvad du bør få i løn. Beregningerne er baseret på lønoplysninger for 68.000 ansatte i den finansielle sektor.

Lønpakkeberegner. Se, hvad der indgår i din samlede lønpakke og beregn værdien af alle fordelene i dit job. Du kan fx bruge lønpakkeberegneren, når du skifter job, da du kan sammenligne den samlede værdi af to forskellige lønpakker.

Professionel rådgivning om løn

Du kan forhandle løn til din årlige lønsamtale, og når du indgår aftale om nyt job. Vores juridiske konsulenter har et solidt kendskab til den finansielle sektor og kan klæde dig på til samtalen og gøre dig klogere på, hvad du kan forhandle om, og hvordan du gør det.

En god og grundig forberedelse er nemlig altafgørende for, at du kan få det optimale ud af din lønforhandling.

Ring 32 66 13 30, hvis du ønsker rådgivning om løn.

Bliv klædt på til lønforhandling

Brug tid på at forberede dig, inden du går til lønforhandling. Det kan være altafgørende for, om du får det optimale ud af lønforhandlingen. Få gode råd til, hvordan du forbereder dig bedst.