Attraktive forsikringer
hos Tryg

Bilforsikring, rejseforsikring eller personforsikring? Få attraktive tilbud og faste lave priser på dine forsikringer i Tryg. Start med et forsikringstjek og find ud af, om du kan spare penge eller få bedre dækning.

Få et forsikringstjek

Tryg og Finansforbundet har indgået en attraktiv aftale, der gælder for alle medlemmer af Finansforbundet. Det betyder, at du kan få billige forsikringer, der er skræddersyede til dig. Og det gælder uanset, om du er studerende eller etableret på arbejdsmarkedet.

Det kan være svært at gennemskue, om du har den bedste løsning i forhold til både dækning og økonomi, og hvilke fordele du kan få ud at skifte til Tryg.   Derfor tilbyder Tryg et forsikringstjek.

Sådan booker du et forsikringstjek

1. Bestil et onlinemøde via nedenstående link – vælg tidspunkt, indtast dine oplysninger og bekræft aftalen.
  2. 24 timer inden mødet får du en bekræftelse på sms.
  3. Inden mødet får du en e-mail med et link. På det tidspunkt, hvor mødet skal starte, klikker du på linket – så er mødet i gang.

Til mødet skal du kun bruge din computer og en internetforbindelse. Det kan også være en god idé at se dine forsikringer igennem inden.

Mødet tager op til 60 minutter.

Book et forsikringstjek her

Du kan også vælge at uploade dine eksisterende policer og sende dem til Tryg, der så vil vende tilbage med et tilbud til dig. Det gør du på Trygs hjemmeside.

Bilforsikring

BILQUIZ: TEST DIG SELV

Test dig selv og vær med i lodtrækningen om 10 x 2 bilvask i samarbejde med Tryg Forsikring. Hvis du får mere end tre spørgsmål rigtige, får du et ekstra lod i konkurrencen.

Tag quizzen her

Rejseforsikring

Indboforsikring

Cyberforsikring

TryghedsGruppen

Som kunde i Tryg via Finansforbundet er du også medlem af TryghedsGruppen, der er hovedejer af Tryg og står bag TrygFonden. Det giver dig flere fordele: Du er med til at skabe større tryghed i Danmark, og du kan få bonus.

TryghedsGruppen lægger nemlig vægt på, at kunderne skal have del af et eventuelt overskud, og det har i de seneste år betydet, at kunderne har fået udbetalt en årlig bonus på otte procent af deres forsikringspræmie.

Derudover driver TryghedsGruppen også TrygFonden, der er kendt for blandt andet hjertestartere, kystlivredning og krammebamser.

Læs mere om Tryghedsgruppen