Menuluk

Arrangementer i Region Hovedstaden

Se aktuelle arrangementer for seniorgrupperne, der dækker Region Hovedstanden.

Arrangementer i Region Hovedstaden

Nordsjælland

Tur i Nordsjælland

Så er det tid til at se lidt af vores egen region.

Onsdag d. 26. august mødes vi kl. 09.00 på Helsingør station. Næste opsamlingssted: Hillerød station kl. 9.30 ved de gule busser. Derefter går turen til Esrum kloster, hvor der vil være en guidet rundvisning og efterfølgende frokost med drikkevarer.

Når vi så har sundet os, skal vi til Tegners Museum også med rundvisning.

Vi fortsætter turen til Nakkehoved fyr, hvor de som har lyst og er lettere til bens kan besøge fyret. På Restaurant Fyrkroen, som ligger få hundrede meter fra fyret, vil der blive serveret kaffe og æblekage.

• Turen ventes at slutte i Helsingør ca. klokken 18:00.
  • Pris for turen er 300 kr. og 675 kr. for ledsagere, hvis der er plads
  • Tilmelding til Kim Normann, på mail adressen normann@tdcspace.dk og betaling til konto nr. 2191  6899930728
København

Der er på nuværende tidspunkt ingen arrangementer.

Bornholm

Vedr. det udsatte forårsarrangement, p.g.a. corona.

Sommer arrangement , mandag den 31. august 2020

Arrangementer starter kl.  10.00 .  hos Møbelfabrikken, Rønnevej 17 A, 3730 Nexø, hvor vi får en velkomst og rundvisning af Carsten Aalling. Derefter samme sted, ca. kl. 12,00 hvor der serveres en let frokost med  Tapas , og dertil, serveres:  2 genstande  (øl, vin eller sodavand) Efterfulgt af kaffe og kage.

Pris: Medlemmer gratis, ledsager kr. 240,00 Betaling bedes foretaget ved tilmelding. Bemærk nyt  reg. og kontonr. Kontonr.:  2191 - 4397 756 985

Frist: Sidste frist for tilmelding: onsdag,  26. august  2020.Ved tilmelding oplyses medlemsnummer.

Tilmelding til: Jørn Svendsen, Boulevarden 6, Balka, 3730  Nexø, tlf. 2172 3154 e-mail: jesven@mail.dk

Du er velkommen til at ringe til Linda Kabels, sekretær.

Du kan også skrive til lka@finansforbundet.dk