Arrangementer i Region Hovedstaden

Se aktuelle arrangementer for seniorgrupperne, der dækker Region Hovedstanden.

Arrangementer i Region Hovedstaden

Nordsjælland

Arbejdet forstået baglæns

Vi har tidligere måttet aflyse dette arrangement pga Covir19. Nu prøver vi igen, og overholder selvfølgelig alle gældende regler.

”Arbejdet forstået baglæns” er titlen på en ny bog, der netop er udgivet. Bogen er skrevet af Mads Christoffersen, Lisbet Theilgaard og Niels Møller, udgivet på forlaget Frydenlund. Bogen er lavet med indspark fra 12 personer fra 12 forskellige brancher. Finansbranchen er en af deltagerne. Bogen beskriver erfaringer fra 40 års arbejdsliv, Forfatterne søger at finde fællesnævnere, hvor en af dem er dårlig ledelse. Bogen giver et fantastisk billede af en spændende og udfordrende tidsperiode. Vi har i den forbindelse, lavet en aftale med Mads Christoffersen som vil komme og fortælle om bogen. Det bliver ikke et kedeligt foredrag, kan vi love. Foredraget starter kl. 12.00 med en frokost med en genstand til, herefter kaffe med kage.

• Tid: 28. oktober kl. 12.00.
  • Sted: Royal Stage, (tidl. Frederiksborg Centret) Milnersvej 39, 3400 Hillerød. Et langt stenkast fra Hillerød Station.
  • Pris: 150 kr. for medlemmer, ledsager 450 kr.
  • Kontonummer: 2191 6899930728
  • Frist: 10. oktober 2020
  • Tilmelding til: Kim Normann, mail normann@events.dk, Møllebakken 15, 3200 Helsinge,
    tlf. 26 74 27 24 (kan ikke bruges ved tilmelding).
København

Foredrag med Anders Wejrup

Anders Wejrups foredrag handler om den store erhvervsskandale i Nordisk Fjer. Efter foredraget er der middag med 1 glas vin eller 1 øl/sodavand.

• Tid: 6. oktober kl. 10.00
  • Sted: Restaurant Brøndby, Brøndby Stadion 10 (bus 500S kører lige til døren, og der er gode p-muligheder)
  • Pris: 100 kr.
  • Kontonummer: 2191-4397756977 (bemærk nyt kontonr.)
    HUSK på tilmeldingen at anføre medlemsnr. og postnr. Tilmelding er først gældende, når vi har modtaget både mail med tilmelding og indbetaling
  • Frist: 25. september (afmelding, for tilbagebetaling indtil 28. september). Såfremt vi må aflyse på grund af Covid-19, vil alle høre fra os
  • Tilmelding til: Inge Leth Rasmussen, e-mail: Mayntz@post11.tele.dk.
Bornholm

Sommerarrangement

Forårsarrangement, der blev udsat på grund af coronanedlukningen, bliver nu til et sommerarrangement.

• Tid: 31. august kl. 10 hos Møbelfabrikken, Rønnevej 17 A, 3730 Nexø
    Vi bliver budt velkommen og får en rundvisning af Carsten Aalling. Ca. kl. 12 serveres en let frokost med tapas, og dertil serveres to genstande (øl, vin eller sodavand). Det efterfølges af kaffe og kage
  • Pris: Medlemmer gratis, ledsager 240 kr. Betaling bedes foretaget ved tilmelding
  • Kontonummer: 2191-4397756985. Bemærk nyt reg.- og kontonr.!
  • Frist: Onsdag 26. august
  • Tilmelding til: Jørn Svendsen, Boulevarden 6, Balka, 3730 Nexø, tlf. 21 72 31 54, e-mail: jesven@mail.dk – ved tilmelding oplyses medlemsnummer
  • Bemærkninger: Vi har fået vores egen side på Finansforbundets hjemmeside. Gå ind på Finans senior – tilbud senior – arrangementer København – Bornholm. Vi vil prøve at holde siden ajour med vores arrangementer.

Du er velkommen til at ringe til Linda Kabels, sekretær.

Du kan også skrive til lka@finansforbundet.dk