Ændring i bestyrelsen

Kim Holmer har – efter aftale med kredsbestyrelsen – valgt at trække sig fra kredsbestyrelsesarbejdet pr. 1. november 2020 i kølvandet på Finansforbundets landsmøde.

20. okt. 2020

Kim Holmer har – efter aftale med kredsbestyrelsen – valgt at trække sig fra kredsbestyrelsesarbejdet pr. 1. november 2020 i kølvandet på Finansforbundets landsmøde, som afslutter en tre årig periode med politiske mål og indsatser, som i markant grad er opnået.

Det blev til en periode på godt 9 år i kredsbestyrelsen, heraf mere end 7 år som næstformand. Kim har opnået mange flotte resultater og har beklædt flere vigtige poster i det fagpolitiske arbejde, herunder i hovedbestyrelserne for Finansforbundet og FTF-A - ligesom Kim er medarbejdervalgt i Sydbanks bestyrelse. Kredsbestyrelsen og alle kolleger i Sydbank har meget at takke ham for.

Kredsbestyrelsen ønsker Kim god vind med de nye udfordringer og takker for samarbejdet og den store indsats for kredsen.

På kredsbestyrelsens vegne

Jarl Oxlund