Til generalforsamling for første gang: ”Jeg håber, at jeg kan være med til at præge udviklingen”

Kunderådgiver Mette Booker var med til generalforsamling i Finansforbundet Spar Nord Kreds for første gang. Hun har tidligere været 25 år i Danske Bank, hvor det var helt anderledes at være til generalforsamling

15. maj 2023

”Det er godt at få indblik i, hvad der foregår i Spar Nord.”

Sådan lyder det fra kunderådgiver i Korsør Mette Booker, der var med til generalforsamling i Finansforbundet Spar Nord Kreds for første gang.

Hun har været ansat i banken i to år, men har tidligere været 25 år i Danske Bank, hvor hun også var tillidsrepræsentant.

”Det er spændende at høre, hvad der foregår. Og det er meget anderledes end i Danske Bank, hvor det var meget større. Her giver det mening at byde ind,” siger hun og forklarer, at det også er godt at være med som ny, så man kan få et netværk i banken.

Smart initiativ i en travl hverdag

Mette Booker har en naturlig interesse i, hvad der arbejdes med i kredsen, ligesom hun også gerne vil give sit besyv med.

”Jeg håber, at jeg kan være med til at præge udviklingen,” siger hun og peger på, at der var mange interessante ting oppe at vende til både debatten og under beretningen.

Blandt andet hæftede Mette Booker sig ved, at næstformand i kredsen Gitte Holmgaard talte om den store forskel, som en daglig rask gåtur på 11 minutter kan gøre for helbredet og for risikoen for at dø tidligt.

”Sidste år havde vi en arbejdsuge, hvor vi talte skridt. Og vi har netop lige talt om i afdelingen, om det ikke snart kom igen. Nogle gange skal nogen gå forrest. Det er smart i en travl hverdag,” siger Mette Booker.

Du kan finde flere artikler om generalforsamlingen på kredsens nyhedsside