Generalforsamling i Finansforbundet Spar Nord Kreds

Finansforbundet Spar Nord Kreds indkalder til generalforsamling den 29. marts 2023 i Aalborg.

Vi afholder generalforsamling hvert tredje år og nu er det igen tid til at samles.

På generalforsamlingen aflægges beretning om kredsens arbejde og vælges de kredsbestyrelsesmedlemmer, som de kommende år skal lægge linjen for det faglige arbejde i banken og det centrale arbejde i Finansforbundet.

Du kan se indkaldelsen på www.finansforbundetsparnord.dk, hvor du også kan finde meget anden information i forbindelse med generalforsamlingen.

Hvis du har spørgsmål omkring generalforsamlingen, er du meget velkommen til at kontakte din tillidsrepræsentant eller Kredskontoret, Annemette S. Rønnow, tlf. 96 34 29 02.