Positivt at samarbejdet kører godt

Helle Juul Jensen hæfter sig ved, at beretningen og debatten på årets generalforsamling var afdæmpet, hvilket hun ser som et tegn på, at det går godt i både kredsen og banken

14. maj 2019

”Det jeg tog med hjem fra generalforsamlingen var, at Spar Nord Kreds bliver hørt af bankens direktion, og at Jannie i beretningen sagde, at der aldrig har været et bedre samarbejde mellem kredsen og banken end nu. Det er rigtig positivt. Generelt var både beretningen og debatten afdæmpet, og det ser jeg også som et tegn på, at det går godt”, siger Helle Juul Jensen fra Aarhus, der har været delegeret på mange kredsgeneralforsamlinger.

Hun er helt enig i kredsens nye strategi, der har overskriften ”Vi får det bedste ud af det meste”.

”Det er en god strategi og et signal til kredsen og os om, at man ikke kan vinde hver gang”.

Helle Juul Jensen er også helt enig i kredsens prioritering med, at trivsel er et meget vigtigt fokusområde.

”Trivsel er det vigtigste, for hvis den enkelte trives, så kommer resultaterne også”, siger hun.

Andre positive ting fra beretningen, som Helle Juul Jensen opfangede, er, at overarbejdet i banken er mindre end tidligere, og at tillidsmændene nu i endnu højere grad skal klædes på til at være kulturbærere. Og så er hun glad for, at bankens strategiplan bliver til ved flere hundrede lederes og tillidsmænds tilstedeværelse.

”Jo flere, der er blevet spurgt, jo større ejerskab for den kommende strategi”.