Kredsen gør et godt stykke arbejde

Sonja Kaastrup Kramer fra Skive blev på generalforsamlingen bekræftet i, at kredsbestyrelsen får det bedste ud af det meste

14. maj 2019

Generalforsamlingen i Spar Nord Kreds fredag den 22. marts var i bund og grund en god dag for Sonja Kaastrup Kramer fra Skive, der har deltaget tre-fire gange før.

"Jeg vil gerne følge med i, hvad der sker i kredsen, i andre afdelinger og i Finansforbundet, og det giver kredsgeneralforsamlingen mulighed for. Jeg blev bekræftet i, at kredsen gør det godt for os medlemmer, og at den får det bedste ud af det meste, som de selv formulerer det i deres strategi".

Af emnerne i beretningen bed hun blandt andet mærke i sammenhængskraften og udviklingen af ledere.

"Det lyder godt i mine ører, at der er fokus på sammenhængskraften i banken og også, at man vil arbejde for at måle på et holds resultater og ikke på manden, der står forrest. Det er også rigtig positivt, at der nu fokuseres på, at der skal være tid til ledelse", siger Sonja Kaastrup Kramer, som også roser arbejdet med at gøre arbejdslivet mere holdbart.

"Vi skal arbejde mange år endnu. Derfor er det godt at diskutere, hvordan arbejdslivet kan indrettes, så vi ikke slides op".