Find din tillidsrepræsentant

Når du oplever udfordringer på dit arbejde eller har behov for faglig eller personlig sparring, kan du gøre brug af din tillidsrepræsentant.

Tillidsrepræsentanten er arbejdspladsens bindeled, fordi tillidsrepræsentanten både har kontakt til ledelsen og til medarbejderne. Du kan bruge din tillidsrepræsentant i vanskelige situationer som ved advarsler eller afskedigelser. Men du kan også tage fat i din tillidsrepræsentant, hvis du har brug for at drøfte og hvilken som helst situation fra dette arbejdsliv.

En kompetent, neutral del

Din tillidsrepræsentant har tavshedspligt, så du behøver ikke at frygte, at fortrolige informationer kommer videre. Desuden har din tillidsrepræsentant været igennem Finansforbundets uddannelse for tillidsrepræsentanter og har et godt kendskab til overensstemmelse. Derfor er tillidsrepræsentanten rustet til at hjælpe dig i mange forskellige situationer.

Jeg kan fleste situationer kunne være en fordel ved at løse konflikter på arbejdspladsen i samarbejde med tillidsrepræsentanten, fordi det er en neutral del, som du ofte kender godt.

Find din tillidsrepræsentant

Her kan du se, hvem der er din tillidsrepræsentant:

Tillidsrepræsentanter i Finansforbundet NYKREDS - 30. december 2020 (pdf)

44 55 25 00

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ikke har en tillidsmand i din afdeling, eller du ikke er klar over, hvem der er din tillidsmand.

Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til nykreds-mail@nykredit.dk