Menu Luk

Årsberetning 2019

En generalforsamling er en anledning til at se bagud, men også til samtidig at skue fremad – til at evaluere vores indsats¬områder og resultater, og diskutere, om vi prioriterer rigtigt og om vi stadig  har den rigtige retning i vores arbejde, til glæde og gavn for vores medlemmer.

Grundlaget for denne debat er kredsbestyrelsens beretning, og man kan næsten tale om, at det er kredsbestyrelsens ”årsprøve”. Det er på baggrund af såvel den skriftlige som den mundtlige beretning, at generalforsamlingens delegerede har mulighed for at vurdere kredsbestyrelsens arbejde, og – om nødvendigt – justere kompasset ind for det arbejde, der venter.

I dette års skriftlige beretning gør vi status på det forgangne år og du kan læse om kredsens virke i 2019. Men den står ikke alene. På vores generalforsamling vil der også blive fremlagt en mundtlig beretning, og vi glæder os til en levende debat på generalforsamlingen, der finder sted den 20. marts i København og vi ser frem til at byde dig og dine kolleger velkommen dér.

Læs årsberetning 2019 (pdf)

44 55 25 00

Du er velkommen til at ringe til vores kredskontoret. Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til nykreds-mail@nykredit.dk