Hvordan kan du lykkes i dit arbejdsliv?

Kredsens medlemmer kan søge om tilskud til lokale virksomhedsarrangementer, med fokus på kompetenceudvikling, karriere og arbejdsliv.

15. okt. 2019

​Finansforbundet Kreds Vest har etableret en pulje på 350.000 kr., hvor kredsens medlemmer kan søge tilskud til lokale virksomhedsarrangementer, med fokus på kompetenceudvikling, karriere og arbejdsliv.

På Finansforbundets landsmøde i 2017 blev det besluttet at sætte kontingentet op, og Kreds Vest besluttede, at kredsens del af kontingentstigningen skal komme medlemmerne til gode gennem aktiviteter, som kan styrke medlemmernes kompetencer og hjælpe dem til at lykkes i deres arbejdsliv.

Kredsbestyrelsen har besluttet, at lade medlemmerne bestemme, hvordan midlerne skal udmøntes, og I kan nu få adgang til midlerne til afholdelse af lokale arrangementer.

Puljen kan eksempelvis anvendes til følgende:

• En foredragsholder, som kan inspirere til kompetenceudvikling
  • Et foredrag som giver indsigt i fremtidens arbejdsmarked og kompetencer
  • En workshop med fokus på karrieresparring og et holdbart arbejdsliv
  • Eller noget helt fjerde.

Kun fantasien sætter grænser, bare fokus er på kompetenceudvikling og hvordan I lykkes i jeres arbejdsliv.

Ansøgning sendes via den faglige repræsentant på mail til Gitte Vigsø, næstformand i Finansforbundet Kreds Vest, gvi@kredsvest.dk med en beskrivelse af arrangementet, herunder budget samt et forventer deltagerantal.

Midlerne kan kun anvendes til medlemmer af Finansforbundet.

Kredsbestyrelsen vurderer løbende de indkomne ansøgninger, og puljen udmøntes i perioden frem til kredsens ordinære generalforsamling i oktober 2020.