Nu genåbner kredsens fysiske arrangementer

Er du frisk på at komme ud og se verden igen, så vil vi i Finansforbundet Kreds Øst, gerne hjælpe på vej og gerne være i selskab med dig, skriver kredsformand Pia Beck Stæhr.

10. feb. 2022

Hvis vi holder vejret og krydser fingre, kan vi håbe på, at vi har lagt den to år lange corona-pandemi bag os, og vi kan se frem til et år, der kommer til at minde om almindelige tider, hvor vi kan mødes i større sociale sammenhænge, tage på ferier osv.

Men mon ikke vi er mange, der også skal bruge lidt tid, på at vænne os til igen at være tæt med andre mennesker?

I Finansforbundet Kreds Øst, har vi sat gang i nye tiltag, der stille og roligt vænner os til at komme tilbage til det sociale liv med underholdning, kultur, fest og farver.

Vi startede lige efter nytår med at introducere vores ’her og nu – pop up tilbud’ som i 2022 vil byde på den rene gaveregn, af gode tilbud – startende med bio-billetter for to og videre til kulturtilbud mv. Nye tilbud popper op løbende, og du skal som medlem i Finansforbundet Kreds Øst holde godt øje med vores hjemmeside www.kredsoest.dk og tilmelde dig, så er du med i lodtrækningen om gratis billetter til et væld af spændende tilbud.

Vi holder selvfølgelig også traditionen i hævd med det årlige bankospil i fem forskellige byer i landet. Vi har sparet op på kontoen, efter to magre år med ganske få Kredsarrangementer, så kom og vær’ med og se om held og lykke står dig bi..

1.april 2022 slår vi dørene op til årets fysiske generalforsamling, som byder på en pallette af underholdning, såsom beretning fra Kredsen og måske endnu mere festligt, så skal vi i selskab med skuespiller, komiker og musiker Martin Brygmann og den psykologiske entertainer Mikkel Karlsen, der tager os med på en rejse i menneskets sind og tanker. Der bliver plads til forundring og ikke mindst gode grin!

Sidst på aftenen, vil der vil være live-musik med Verdens Bedste Band og mulighed for dans.
Så velmødt til et år med muligheder……