For tillidsvalgte

Bliv klogere på dine opgaver som tillidsvalgt og find de informationer og værktøjer, du har brug for i hverdagen.

Her er de vigtigste dokumenter, du skal bruge i dit arbejde som tillidsvalgt:

Tillidsrepræsentanter, OTR og AM-repræsentanter i Hjemstedet (pdf)

Tillidsrepræsentanter, OTR og AM-repræsentanter i Nord (pdf)

Tillidsrepræsentanter, OTR og AM-repræsentanter i Syd (pdf)

Tillidsrepræsentanter, OTR og AM-repræsentanter i Øst (pdf)

Tillidsrepræsentanter, OTR og AM-repræsentanter i JB Online (pdf)

Tillidsrepræsentanter, OTR og AM-repræsentanter i Forretningsservice (pdf)

Tillidsrepræsentanter, OTR og AM-repræsentanter i Forretningskoncepter (pdf)

Tillidsrepræsentanter, OTR og AM-repræsentanter i Område Midt (pdf)

Funktionsbeskrivelse for tillidsvalgte (pdf)

Udgiftsbilag (pdf)

Koncernoverenskomst 2020 (pdf)

Løntabeller for standardoverenskomsten (link)

Du skal i forhold til løn være opmærksom på, at din løn i Jyske Bank vil være lidt lavere, da puljetillæg er brugt til andre goder end løn i den lokale virksomhedsoverenskomst (VOK). Du kan finde løntabeller gældende i Jyske Bank i "Koncernoverenskomst 2017".

Medlemslister

I kredsen retter vi hver måned fejllister fra Finansforbundet vedrørende kontingent og gruppeliv for hele Jyske Bank. Det er dit ansvar, at den medlemsliste, der ligger på din afdeling, også svarer til de medlemmer, der er ansat i dit område. Derfor skal du hver måned kontrollere, om medlemslisten er ok.

Du kan altid kontakte Finansforbundets medlemsregistrering om medlemsregistrering i øvrigt (fx medlemmer, der skal flyttes til din medlemsliste) – send en mail til medlem@finansforbundet.dk HUSK, at du på grund af Persondataloven ikke må sende det fulde CPR-nr., men kun de første seks cifre (fx 030363-XXXX) – du kan alternativt sende medlemsnummeret.

Du er også velkommen til at kontakte Susanne på bach-jensen@jyskebank.dk eller kredskontoret på telefon 89 89 26 00.

Sådan tjekker du medlemslisten

• Nye medlemmer: Brug Finansforbundets digitale indmeldelsesblanket
  • Nye kollegaer: Spørg, om de er medlemmer og hold øje med, om de bliver registreret på din medlemsliste.
  • Fratrædelser/flytning til anden afdeling eller andet pi/overgang til ledig mm: Tjek din medlemsliste på Mit forbund. Her kan du se medlemmerne i din afdeling (se medlemsliste + select) samt vælg den enkelte, hvor du så kan notere og sende ændringerne ind til forbundets medlemsregistrering.

På hjemmesiden finder du en oversigt over samtlige afdelinger med reg.numre og tillægsnumre (forsiden – Find din tillidsmand). Det er den afdeling, som medlemmet flytter fra, der skal sørge for ændringerne.

Finansnet for Finansforbundet Jyske Bank Kreds

Finansnet er et lukket område for tillidsmænd i Finansforbundet Jyske Bank Kreds. I Finansforbundet Jyske Bank Kreds anvender vi Finansnet til kommunikation og videndeling med kredsens tillidsmænd.

Finansnet for Finansforbundet Jyske Bank Kreds

Du er velkommen til at ringe til Ulla Snede, sekretær.

Du kan også skrive til kredsen@jyskebank.dk