SE VIDEOERNE: Mod til at være nysgerrig og fleksibilitet post-corona

”Den eneste måde, vi kan blive klogere på, er ved at have mod til at høre på dem, der mener noget andet, end os selv”, siger bestyrelsesmedlem Mona Svan i sin video. Bestyrelsesmedlem Pierre Christensen fortæller i sin video, hvordan fleksibilitet fik en helt anden betydning efter corona.

23. feb. 2023
Dansk / English

”Er du også nysgerrig?” ”Hvad betyder fleksibilitet for dig?” Spørgsmålene stilles i de to korte videoer herunder, hvor to af Finansforbundet i Nordeas bestyrelsesmedlemmer sætter spotlight på forskellige temaer.

Videoerne varmer op til Finansforbundet i Nordeas generalforsamling 24. marts, hvor du fortsat kan tilmelde dig.

Du kan se videoerne herunder:

Videoerne tager knapt et minut hver og er tekstet, så du også kan se dem, selv om du ikke har lyd på.

Mona Svan: Hav modet til at være nysgerrig

Bestyrelsesmedlem Mona Svan synes, at vi skal blive klogere og gennem dialog forbinde os med hinanden - det kræver mod og nysgerrighed. Kom med til Finansforbundet i Nordeas generalforsamling 24. marts 2023 for at få udvidet din horisont

Pierre Christensen: Fleksibilitet fik en helt anden betydning efter corona

Bestyrelsesmedlem Pierre Christensen sætter spot på de nye muligheder, den øgede fleksibilitet giver. Finansforbundet i Nordea har også taget fleksibiliteten til sig, så man kan deltage i generalforsamlingen 24. marts 2023 fysisk på hotellet, lokalt med kollegerne eller online hjemmefra

Finansforbundet i Nordea inviterer til generalforsamling fredag 24. marts 2023 kl. 18-21.30. Du har mulighed for at deltage lokalt sammen med dine kolleger på arbejdspladsen eller hjemmefra, mens hotellet er fuldt booket (læs denne nyhed). Det er heller ikke længere muligt at tilmelde sig den planlagte ølsmagning.

Vi har tidligere publiceret to videoer, hvor formand Dorrit Brandt taler om stemmer og næstformand Mette Balck Mejlby giver et lille ’pauseskub’. Se videoerne her.

Læs mere om mulighederne på finansforbundet.dk/gf2023 – og tilmeld dig her.