Har du verdens bedste kollega?

Ikke mindst i en tid med meget arbejde på distancen er det vigtigt til at påskønne kollegerne. Har du en super-kollega, som gør arbejdsdagene bedre, så er det måske nu, at han/hun skal nomineres til Skulderklappet?

12. sep. 2022
Dansk / English

Har du en helt særlig kollega? En som altid er der for dig og dine kolleger? En som spreder overskud, godt humør eller er fuld af kreative indslag og sociale initiativer?

Så er det nu, du har chancen for at anerkende det! Indstil din kollega til Skulderklappet fra Stiftelsesfonden for Finansforbundet i Nordea.

Når mange arbejder på distancen meget af tiden, kan sammenhængskraften være udfordret. Derfor er det vigtigere end nogensinde at vise taknemmelig overfor de gode kolleger, du er omgivet af.

Udover anerkendelsen og overraskelsen får den kollega, du indstiller, også morgenmad sammen med sit team, uanset om den pågældende vinder eller ej. Og vinder den kollega, du har indstillet – ja, så får han/hun sørme også et kontant skulderklap på 5.000 kr.

Det er vigtigt, at vi husker at anerkende hinanden – også i en travl hverdag – for det er rart at blive værdsat i det daglige. Nogle gange kan man savne en anledning. Her håber vi, at Skulderklappet kan betyde, at du sætter ord på, hvorfor din kollega er noget helt særligt.

I skal være mindst to kolleger, som står bag indstillingen, men I må som altid gerne være mange flere (f.eks. et team). Du kan kun indstille kolleger, der har arbejdssted i Danmark.

Nominér din kollega senest 14. oktober

Klik her for at indstille din kollega – vi skal have din indstilling senest fredag 14. oktober 2022!

Indstillingsformularen er på både dansk og engelsk (vælg sprog på første side i formularen).

Rammerne er vide, så fortæl os, hvorfor netop din kollega fortjener at blive blandt de seks medlemmer, som modtager et kontant skulderklap på 5.000 kr.

Vi uddeler i alt seks Skulderklap. Hver vinder vil modtage et legat på 5.000 kroner.

5. december offentliggør vi navnene på de seks medlemmer, der har vundet.

Alle indstillede kandidater bliver fejret med morgenmad i deres afdeling – også selvom de ikke skulle være blandt de 6 modtagere af legatet.

12. januar 2023 overrækker Finansforbundet i Nordeas bestyrelse legaterne til de seks vindere.

Skulderklappet har sin egen side på Intra og denne side på finansforbundet.dk/skulderklap2023.

Kun kolleger, der er medlem af Finansforbundet i Nordea kommer i betragtning til Skulderklap-priserne.

I foråret blev disse seks super-kolleger vindere af Skulderklappet. Skal det denne gang være din kollega, der hædres og fejres? På billedet ses fra venstre Claus Harring, Lone Hviid Aarestrup, Martin Bækhøj, Dorte Elisabeth Madsen, Guru Suresh Pardeshi og Stine Vestergaard med deres Skulderklap-diplomer.