Læs dit nye medlemsblad her

Hvis du er medlem af Finansforbundet i Nordea, lander vores medlemsblad meget snart i din postkasse. Du kan allerede nu læse bladet online her!

16. nov. 2022
Dansk / English

Læs bladet online her!

I bladet kan du læse artikler om mange emner:

• Fællesskaber - på tværs af generationer og set med unge øjne
  • Fordele som medlem
  • Kulturrejsen i Private Banking
  • Podcast med Dorrit Brandt og Mads Skovlund
  • De kommende overenskomstforhandlinger
  • Nordea Løn
  • Advisory board udvikler Finansforbundet i Nordea
  • Seminaret for tillidsvalgte
  • Lokal dialog om god trivsel
  • Formanden har ordet: Er Nordeas fagforeninger fit for the future

As usual, the second last page is in English:

• The importance of taking breaks – even when you’re busy!

På side 20-21 kan du læse, at bladet er det sidste blad, du modtager fra os. Vi benytter anledningen til at bladre gamle numre igennem og reflektere over udviklingen. Fremover skruer vi op for kommunikationen på de digitale kanaler – og vi publicerer faktisk også mange af artiklerne fra bladet på Intra og vores hjemmeside – både på dansk og engelsk.

Hold dig opdateret på de digitale kanaler

Se her, hvordan du får nyt fra Finansforbundet i Nordea.

Abonnér på Intra-nyheder
Se hvordan du gør (link til Nordeas intranet - kræver at du er på Nordeas net).

Intranet-side
Du finder Finansforbundet i Nordeas side på Intra ved enten at søge den frem eller ved at klikke på Medarbejder – Mine ansættelsesvilkår - Collective agreements and people policies – Fagforeninger. Eller klik her (kræver adgang til Nordeas net).

Hjemmeside
Vores hjemmeside finder du på ffinordea.dk (det er den, du er på nu).
Vi har en særlig, engelsksproget hjemmeside: finansforbundet.dk/fin-en

Nyhedsbreve og direct mail
Log ind på www.finansforbundet.dk – på siden ’Mit Forbund’ vælger du ’Profil’ – her kan du opdatere dine personlige oplysninger og vælge, hvilke Nyhedsbreve, du ønsker at modtage.
Det er vigtigt, at din mailadresse er opdateret, så du kan modtage mails fra Finansforbundet og Finansforbundet i Nordea. Du kan registrere både dine private og din arbejds-mail – og angiv hvilken af mailadresserne du ønsker at blive kontaktet på.

Sociale medier
Find og følg Finansforbundet i Nordea på LinkedIn og Facebook. Så får du nyt i dit SoMe-feed, når vi har noget på hjerte. Du er også meget velkommen til at connecte med vores bestyrelsesmedlemmer på LinkedIn. Du finder links til alle profilerne her (scroll ned til bunden af siden).

Tidligere medlemsblade
Du kan finde tidligere udgivelser af Finansforbundet i Nordea her.

Input til Finansforbundet i Nordeas kommunikation?
Har du forslag til nye historier eller anden kommunikation, hører vi gerne fra dig. Skriv en mail til Finansforbundet i Nordeas kommunikationsrådgiver på jesper.kiby.denborg@nordea.com eller den politiske kommunikationsansvarlige på mona.svan@nordea.dk.