God sommer fra din fagforening

Temperaturerne har fået endnu et nøk opad, aftenerne er lyse, og de første har sat autosvar på mailen for at prioritere kvalitetstid med deres kære. Sammen skaber vi Nordea, og derfor er det vigtigt med tid og plads til at lade batterierne op.

29. jun. 2022
1 min

Vi vil gerne sige tak til alle vores medlemmer – for deltage i generalforsamling og andre møder on- og offline, gode input til de kommende overenskomstforhandlinger og for at være med i vores fællesskab. På den måde kan vi arbejde for de bedste muligheder for udvikling, trivsel og gode vilkår.

En særlig tak skal lyde til alle vores tillidsvalgte, som er Finansforbundet i Nordea lokalt. I støtter, hjælper og samarbejder – og I er vores ører og talerør lokalt.

Mange glade sommerhilsener
Alle os i Finansforbundet i Nordea

Finansforbundet i Nordeas bestyrelse og suppleanter. Fra venstre Ole Lund Jensen, Louise Have Lund, Katja Larsen, Pierre Christensen, Mette Balck Mejlby (næstformand), Natascha Bødker Feodor Nielsen (første-suppleant), Kasper Skovgaard Pedersen, Louise Naur, Mona Svan, Dorrit Brandt (formand), Jeppe Lermark Pieszak (anden-suppleant) og Ester Ribas (tredje-suppleant).