SE VIDEOEN: Din udvikling er alt for vigtig til at overlade til andre!

”Husk på 70-20-10-tankegangen: Udvikling er jo så meget mere end bare at gå på kursus. Det kan også være jobrotation, sidemandsoplæring, at læse en artikel – der er så mange muligheder!” Det siger bestyrelsesmedlemmerne Pierre Christensen og Mona Svan i denne video

4. mar. 2022

”I det forgangne år har vi arbejdet intenst med at få L’et til at fylde mere i PLD’en,” indleder Finansforbundet i Nordeas bestyrelsesmedlem Mona Svan videoen, du kan se nedenfor.

Det er sket gennem webinarer og arrangementer, hvor Nordea-kolleger har inviteret fagforeningskredsen indenfor.

”Timingen viste sig at være rigtig. Fra og med dette års Goal-setting er det nu obligatorisk at sætte mål både for Performance og for Learning”, siger bestyrelsesmedlem Pierre Christensen.

Udvikling er mere end at gå på kursus

Mona og Pierre har en vigtig opfordring:

Mona og Pierre glæder sig sammen med resten af bestyrelsen til at tale meget mere om udvikling, når Finansforbundet i Nordea inviterer til generalforsamling fredag 25. marts kl. 18.00-21.30.

Det er ved at være sidste chance, hvis du vil med: Senest 10. marts skal du tilmelde dig her. Du kan vælge mellem at deltage fysisk på Scandic Sluseholmen eller virtuelt (på arbejdspladsen med kollegerne eller hjemmefra). Du kan ikke længere tilmelde dig med overnatning på Scandic Sluseholmen.

Læs meget mere om generalforsamlingen og mulighederne for at deltage på finansforbundet.dk/gf2022

Se videoen herunder, som tager lidt over et minut. Hvis du se videoen tekstet (fx hvis du ser den uden lyd), så klik på CC i nederste højre hjørne og vælg 'Dansk CC'

Generalforsamling 25. marts 2022 - kompetenceudvikling

Hør bestyrelsesmedlemmerne Pierre Christensen og Mona Svan fra Finansforbundet i Nordea tale om, hvorfor du hele tiden skal tænke på udvikling af dig selv - og kom med til vores generalforsamling 25. marts 2022