SE VIDEOEN: Hvordan skaber I arbejdsglæde i dit team?

”Et af de emner, der fylder hos både os og hos jer, er vejen til større arbejdsglæde og bedre trivsel.” Sådan introducerer bestyrelsesmedlemmerne Louise Have Lund og Katja Larsen denne video

22. feb. 2022

Sådan indleder bestyrelsesmedlem Louise Have Lund videoen, hvor Finansforbundet i Nordea inviterer til generalforsamling 25. marts.

Vigtige faktorer for trivsel

Sammen med Katja Larsen sætter hun i videoen spotlight på, hvordan fællesskaber er rammen, hvor dialoger og ideer kan deles trygt og frit.

”Alle undersøgelser viser, at nogle af de vigtige faktorer for, at man trives, er indflydelse, medinddragelse, at føle sig anderkendt og værdsat,” understreger Katja Larsen.

Deltag i dialogen på generalforsamlingen om, hvordan I skaber arbejdsglæde, og hvad der er vigtigst for dig.

Læs meget mere om generalforsamlingen og mulighederne for at deltage på finansforbundet.dk/gf2022

Tilmeld dig her senest 10. marts – enten fysisk på Scandic Sluseholmen eller virtuelt (på arbejdspladsen med kollegerne eller hjemmefra). Du kan ikke længere tilmelde dig med overnatning på Scandic Sluseholmen.

Se videoen herunder, som tager lidt mere end et minut. Hvis du se videoen tekstet (fx hvis du ser den uden lyd), så klik på CC i nederste højre hjørne og vælg 'Dansk CC'

Generalforsamling 25. marts 2022 - trivsel og arbejdsglæde

Hør bestyrelsesmedlemmerne Louise Have Lund og Katja Larsen fra Finansforbundet i Nordea tale om vigtigheden af trivsel og arbejdsglæde - og kom med til vores generalforsamling 25. marts 2022