SE VIDEOEN: Hør vores beretning og giv os retning. Deltag præcis som du ønsker

”På generalforsamlingen kan du høre vores beretning, og vi vil bede dig om retning”, opfordrer formand Dorrit Brandt.
Se videoen, der varer knapt halvandet minut

31. jan. 2022
1 min

Finansforbundet i Nordea inviterer til generalforsamling fredag 25. marts fra kl. 18.

”Du kan deltage præcis, som du ønsker det: Enten kan du møde fysisk op på Scandic Sluseholmen i København, du kan vælge at sidde sammen med dine kolleger dér hvor I arbejder og være med online, eller du kan være med fra din sofa eller dit sommerhus,” fortæller næstformand Mette Balck Mejlby i videoen nedenfor, som varer knapt halvandet minut.

Læs meget mere om generalforsamlingen og mulighederne for at deltage på finansforbundetdk/gf2022

Tilmeld dig her senest 10. marts, dog allerede 10. februar, hvis du ønsker at overnatte på Scandic Sluseholmen.

I kontakt med mere end 2000 Nordea-kolleger
Generalforsamlingen er fortsat Finansforbundet i Nordeas største medlemsmøde, men bestyrelsen møder også medlemmer og andre interesserede i mange andre sammenhænge.

”Vi har bestræbt os på at have dialog med så mange som muligt - både fysisk og online. Vi har haft webinarer, vi har været fysisk rundt i landet til medlemsmøder, og så har vi holdt vores housewarming. På den måde har vi været i kontakt med over 2000 Nordea-kolleger,” siger Mette Balck Mejlby i videoen.

Kom til Finansforbundet i Nordeas generalforsamling 25. marts 2022