Skulderklap | Dataetik | Nye TR | Ubesatte stillinger - nyt medlemsblad

Hvis du er medlem af Finansforbundet i Nordea, lander vores medlemsblad meget snart i din postkasse. Du kan allerede nu læse bladet online her!

18. mar. 2022

I bladet kan du læse artikler om mange emner:

• Skulderklappet betyder meget for mig. Guru Suresh Pardeshi er en af årets modtagere
  • Kompetenceudvikling: IT-kandidatuddannelse sideløbende med jobbet
  • To nye tillidsrepræsentanter fortæller
  • Nyt medlem glæder sig til at bruge Finansforbundets tilbud
  • Formandskabets beretning op til generalforsamlingen
  • Dataetik: Medarbejderdata under luppen
  • Ubesatte IT-stillinger skaber arbejdspres
  • Mangfoldighed og inklusion Nordea skal være festen, alle har lyst at danse til
  • Finansforbundets hackatorium: Nysgerrighed kræver mod
  • Hvor blev fejringen af – formanden Dorrit Brandts leder

As usual, the second last page is in English:

• A resume of the annual report

Magasinet Finans udkommer senere
Normalt udsendes FiN’s kredsblad sammen med Magasinet Finans. Denne gang får du vores kredsblad i postkassen separat, mens Magasinet Finans kommer lidt senere.

Har vi din rigtige mailadresse?

Har du fået nyt telefonnr., adresse eller andet?
Log ind på "Mit forbund" og tjek at dine oplysninger er registeret korrekt.
Vi sender mails til den e-mailadresse, du har registreret – for nogle vil det være en Nordea-mail, for andre vil det være en private mailadresse. Får du ikke nogen mail, er det fordi den registrerede kontaktinfo ikke korrekt.

Tidligere medlemsblade

Du kan finde tidligere udgivelser her.

Forslag til historier?

Har du forslag til nye historier eller anden kommunikation, hører vi gerne fra dig. Skriv en mail til Finansforbundet i Nordeas kommunikationsrådgiver på jesper.kiby.denborg@nordea.com eller den politiske kommunikationsansvarlige på mona.svan@nordea.dk.